Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Universal Agent SA weźmie udział w XIV edycji Targów Call Center World 2012 w Berlinie
Universal Agent SA weźmie udział w XIV edycji Targów Call Center World 2012 w Berlinie Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.02.2012.
Universal Agent po raz pierwszy wystąpi ze swoim stoiskiem podczas międzynarodowych targów Call Center World 2012. Swoje rozwiązania zaprezentuje w Berlinie wraz z partnerem, firmą Lettel. Decyzja o udziale w targach wiąże się ściśle ze strategią spółki, która zakłada współpracę z międzynarodowymi partnerami oraz pozyskiwanie zagranicznych kontraktów.

Hasłem przewodnim udziału Universal Agent w targach CCW w Berlinie jest „Poland safe place for unsafe Times”.

– Mimo pogłębiającego się kryzysu biznes w Polsce doskonale się rozwija. Właśnie to chcemy pokazać międzynarodowej publiczności – komentuje Marek Kozioł, prezes Universal Agent. – Rozwiązania naszej firmy są jednym z dowodów na dobrą kondycję polskiej gospodarki. Mamy wiele nowych pomysłów, zapał do pracy i mnóstwo pozytywnej energii. I taki wizerunek polskiego biznesu pokażemy w Berlinie.

Tematem przewodnim całej tegorocznej, już XIV edycji Targów Call Center World 2012 będzie hasło „Customer Service reinvented”. Udział w imprezie potwierdziło już 7600 uczestników.

– Udział Universal Agent w tej edycji targów Call Center World jest realizacją strategii firmy, a tematyka tegorocznego spotkania jest nam bardzo bliska. Jedną z kluczowych zasad przyświecających naszej pracy jest dbałość o relacje z naszymi klientami i reagowanie na ich potrzeby, które odkrywamy dzięki prowadzeniu z nimi nieustannego dialogu – mówi Marek Kozioł. – Na pewno berlińskie targi przyniosą odpowiedzi na wiele pytań dotyczących obsługi klienta, m.in. w kwestii poprawienia jakości komunikacji z klientami czy w kwestii etyki oraz wartości sfery prywatności w epoce cyfryzacji.

Stoisko Universal Agent SA będzie można odwiedzić w hali dla nowych wystawców (3A5a) w dniach 27.02.2012-01.03.2012.

Targi Call Center World co roku skupiają liczne grono wystawców i klientów z całego świata, zainteresowanych rozwiązaniami teleinformatycznymi dedykowanymi dla branży call center.

– Targi Call Center World 2012 to najlepsza branżowa impreza networkingowa. Będzie ona okazją do wielu rozmów z ciekawymi sprzedawcami innowacyjnych technologii i rozwiązań w branży call center, a także szansą na pokazanie naszych praktyk i doświadczeń z klientami. Będzie to również idealne miejsce do spotkania z obecnymi partnerami oraz okazja do pozyskania nowych – komentuje Marek Kozioł.

Więcej o Call Center World na stronie http://www.callcenterworld.de/en/

Universal Agent

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |