Tytuł Superbrand dla firmy Whirlpool |
18.10.2010. | |
Marka Whirlpool została ponownie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrand. To kolejny dowód na najwyższą jakość produktów firmy Whirlpool oraz szacunek i zaufanie jaki wypracowała w relacjach z klientami i partnerami biznesowymi.
Polskich zwycięzców wyłania Rada Marek składająca się z niezależnej grupy ekspertów, m.in. dziennikarzy, przedstawicieli największych firm, praktyków marketingu i PR. Spośród 1600 marek konsumenckich działających na rynku polskim, wybrana została wąska grupa laureatów, którzy nie tylko spełniają rosnące wymagania klientów swojej branży, ale poprzez „promowanie zasad fair play w rynkowej grze” podnoszą poprzeczkę graczom w wymiarze biznesu globalnego. Superbrands to niezależna organizacja działająca od 15 lat w 85 krajach świata. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie marek, które odniosły największy sukces - czyli nie tylko wypracowały najsilniejszą pozycję na rynku, ale również znaczną przewagę nad konkurencją w świadomości konsumentów. Plebiscyt na najsilniejszą markę na polskim rynku został przeprowadzony po raz piąty. Point of View |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |