Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Szczupły biznes gwarancją sukcesu
Szczupły biznes gwarancją sukcesu Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.06.2010.
Black Point, dolnośląski lider szczupłej produkcji, zaprezentował się podczas X edycji międzynarodowej konferencji Lean Manufacturing. We Wrocławiu pojawiły się światowe sławy filozofii Lean - jej pomysłodawcy i popularyzatorzy: dr James Womack, prof. Daniel Jones i John Shook. Polski producent materiałów eksploatacyjnych do druku mówił o swoich osiągnięciach na polu ,,szczupłej” produkcji obok największych światowych koncernów, które działają zgodnie z Lean Thinking. Firma Black Point istnieje od 22 lat. Obroty Grupy Black Point wynoszą około 75 mln zł rocznie, a ubiegły, 2009 rok, pod tym względem był rekordowy - zysk brutto Grupy przekroczył 7 mln zł. W tej chwili Black Point stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród producentów alternatywnych materiałów do druku w Polsce.

Przepis na sukces według Black Point to skuteczne uszczuplanie procesów produkcji. Firma od lat wykorzystuje innowacyjną ideę zarządzania Lean Manufacturing. To filozofia polegająca na eliminacji zbędnych, nie przynoszących korzyści, czynności wykonywanych przy tworzeniu produktu lub usługi.

 – W Black Point najważniejszy jest wysokiej jakości produkt i zadowolenie naszych klientów. W tym sensie filozofia Lean jest nam niezwykle bliska – mówi Piotr Kolbusz, prezes firmy Black Point S.A. - Umiejętne wykorzystywanie rozwiązań z dziedziny zarządzania i organizacji Lean Management pozwala skutecznie zwiększać naszą efektywność i konkurencyjność – komentuje prezes, który podczas konferencji Lean Manufacturing mówił o tym, jak w praktyce wyglądało wdrażanie założeń filozofii uszczuplania procesów produkcji.

Podczas konferencji prezentowano najciekawsze przykłady wdrożeń Lean w Polsce. Black Point był jedyną firmą z całkowicie polskim kapitałem, która opowiedziała o swoich doświadczeniach na tym polu. W sympozjum wzięły udział m.in. takie międzynarodowe koncerny jak Toyota, Philip Morris, Gilette i Carlsberg.

Black Point
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |