Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow System lojalnościowy iReward24 w ukraińskich restauracjach
System lojalnościowy iReward24 w ukraińskich restauracjach Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.11.2010.
Sieć restauracji na Ukrainie prowadzonych przez firmę !FEST wybrała system lojalnościowy krakowskiej spółki iReward24 (GK Comarch). Program został wprowadzony we wszystkich lwowskich lokalach należących do !FEST: 13 restauracjach oraz sklepie firmowym fabryki czekolady.

Program lojalnościowy jest skierowany do klientów restauracji !FEST oraz do klientów współpracujących z firmą partnerów zewnętrznych. Udział w programie umożliwia uczestnikom zbieranie punktów podczas każdej wizyty w danym lokalu. Zdobytymi punktami klient może płacić przy kolejnym zamówieniu. Uczestnikami programu mogą być także pracownicy.
Głównym powodem decyzji o zakupie oprogramowania była konieczność automatyzacji i usprawnienia procesów funkcjonujących w ramach programu lojalnościowego prowadzonego już w sieci !FEST. Wszystkie działania wykonywane były do tej pory ręcznie, począwszy od rejestracji klientów, naliczania punktów i ich wymiany na kolejne zamówienia. Niezbędne stało się w takiej sytuacji wdrożenie odpowiedniego narzędzia IT. Po analizie dostępnych rozwiązań firma !Fest zdecydowała się na zakup systemu lojalnościowego firmy iReward24.

- Dzięki wdrożeniu systemu iReward24 Loyalty Platfom możemy szczegółowo analizować historię transakcji każdego klienta. Co ważne, zyskaliśmy także dodatkowy kanał komunikacji z klientami – Customer Web Application. System pozwala nam na przeprowadzanie segmentacji klientów według różnych kryteriów, dzięki temu dla poszczególnych grup możemy tworzyć zindywidualizowane oferty i wykorzystywać efektywne kanały komunikacji. Dużą zaletą systemu jest tryb online, dzięki któremu możemy szybko, sprawnie tworzyć różnego rodzaju promocje i ciekawe oferty - mówi Natalia Maziar, Loyalty Program Manager w firmie !Fest.

- Dostęp przez przeglądarkę internetową w pełni wpisuje się w innowacyjne podejście klienta do usług IT,  a dzięki naszej platformie wszystkie procesy lojalnościowe są przeprowadzane automatycznie, w bezpieczny sposób, bez obawy, że pracownicy obsługujący program nie poradzą sobie z rozrastającą się liczbą danych i zadań – mówi Dominika Kulawik, Business Solution Manager w iReward24.

iReward24 SA
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |