Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow "Świtalski & Synowie" spółka akcyjna zmieniła nazwę na "Czerwona Torebka" spółka akcyjna
"Świtalski & Synowie" spółka akcyjna zmieniła nazwę na "Czerwona Torebka" spółka akcyjna Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.01.2011.
Od 28 grudnia 2010 roku firma Świtalski & Synowie funkcjonuje pod nową nazwą – „Czerwona Torebka” spółka akcyjna. Zmiana nazwy wiąże się z przyjętą przez firmę strategią budowy ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych pod tą samą nazwą. Będzie to już czwarty projekt sieciowy stworzony przez poznańską firmę po sukcesach Eurocash, Biedronki i Żabki.

Naszym strategicznym celem jest budowa silnej, rozpoznawalnej marki sieciowej - pasaży handlowych Czerwona Torebka, która na stałe wpisze się w krajobraz polskich miast – informuje Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu spółki „Czerwona Torebka”. Nazwa jest jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji firmy z jej otoczeniem biznesowym. Czerwona Torebka to charakterystyczna i jednocześnie prosta do zapamiętania nazwa, która stanie się czynnikiem wyróżniającym naszą spółkę na tle innych podmiotów funkcjonujących na rynku. Wierzymy, że szybko utrwali się w świadomości przyszłych klientów pasaży handlowych – dodaje.

Pod szyldem Czerwona Torebka w ramach ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych powstanie docelowo 4.000 obiektów. Firma zakłada dynamiczną ekspansję w skali całego kraju. Pasaże handlowe będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. Opracowana przez firmę koncepcja zakłada budowę jednokondygnacyjnych obiektów w oparciu o nowoczesną technologię stalowych konstrukcji Framecad, która zapewni przyspieszenie procesu budowlanego oraz obniży koszty eksploatacji obiektów. Pasaże będą składać się z powtarzalnych modułów o powierzchni 60 mkw. Każdy z lokali będzie miał odrębne wejście dostępne bezpośrednio z przestronnego parkingu. W zależności od potencjału lokalizacji i specyfiki danego regionu wśród najemców pasaży Czerwona Torebka znajdą się przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, ale także marki sieciowe. Obecnie firma finalizuje prace nad obiektami przeznaczonymi do realizacji w tym roku.

Ponadto spółka „Czerwona Torebka” kontynuuje ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych poprzez pozyskiwanie nowych lokalizacji pod sklepy Biedronka, a także budowę obiektów handlowych, które następnie są przeznaczane na sprzedaż. W portfelu firmy znajdują się także powierzchnie handlowe na wynajem w wybudowanych mini galeriach handlowych oraz grunty i mieszkania.

Czerwona Torebka
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |