Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Swego nie znacie a cudze chwalicie - Archeton partnerem kampanii KupujNasze.PL
Swego nie znacie a cudze chwalicie - Archeton partnerem kampanii KupujNasze.PL Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.06.2010.
Firma ARCHETON Sp z o. o. przystąpiła do akcji „POLSKI DOM” w ramach ogólnopolskiej kampanii „KupujNasze.pl - Są powody do dumy”. „Polski Dom” to zaplanowana na 2010 rok akcja, której celem jest umacnianie pozytywnego wizerunku dobrych, polskich produktów branży budowlanej oraz wyposażeniowej. Kampania ma zachęcić do wybierania polskich produktów, co przekłada się na kondycję naszej gospodarki, której jednym z kół napędowych jest właśnie budownictwo.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Fundacja DajeszPrace.PL.

- Każdy etap budowy domu, poczynając od jego projektu, a na zawieszeniu firanek kończąc, wymaga zaangażowania specjalistycznych firm, zakupu całego szeregu materiałów, narzędzi, produktów. Projekt Fundacji pokazuje, że za każdą z tych pozycji mogą stanąć nasze wyroby – mówi Michał Zębik - specjalista ds. promocji kampanii.


Udział polskich firm branży budowlanej w projekcie to również wachlarz wielu korzyści dla nich. Przede wszystkim projekt tworzy sieć współpracy branżowej. Konsolidacja sił umocni pozytywny wizerunek polskich produktów i usług budowlanych w kraju. Patriotyczne decyzje zakupowe Inwestorów wpłyną także na silną pozycję polskich marek na krajowym rynku.

Klient kupując rodzime produkty przyczynia się do szybkiego rozwoju krajowej gospodarki, wspiera rozwój polskiej firm oraz dba o miejsca pracy dla naszych rodaków - stwierdza Monika Baran, specjalista ds. marketingu firmy architektonicznej ARCHETON Sp. z o. o.

Akcja „KupujNasze.PL – Są powody do dumy”, stanowi platformę współpracy i promocji wszystkich biorących w nim udział. Zatem bez nagrody nie pozostaną wspierający przedsięwzięcie konsumenci. Dla nich zorganizowany zostanie specjalny konkurs, w którym do wygrania będą produkty wszystkich firm biorących udział w tejże inicjatywie. Nagrodą główną będzie projekt domu „Dymsza Polo” przygotowany przez firmę Archeton. Kampania promocyjna „Polski Dom” trwać będzie do końca września.


Źródło: www.archeton.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |