Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Supermarkety "Piotr i Paweł" wprowadzają własne produkty do sprzedaży
Supermarkety "Piotr i Paweł" wprowadzają własne produkty do sprzedaży Utwórz PDF Poleć znajomemu
13.08.2010.


NOWA KOLEKCJA MARKI „Piotr i Paweł”.

Supermarkety „Piotr i Paweł” to firma rodzinna, z wartościami. Jej właściciele stworzyli sieć sklepów, które przez lata obecności na rynku stworzyły markę, której Klienci darzą ją ogromnym zaufaniem.

W odpowiedzi na to zaufanie „Piotr i Paweł” stworzył specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka.

„Piotr i Paweł” proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością jest JAKOŚĆ, dlatego seria tych produktów nazwana została „KOLEKCJĄ”, czyli zbiorem artykułów zgromadzonych ze względu na ich wyjątkową wartość. W tym przypadku wartością jest najwyższa JAKOŚĆ produktów gwarantowana przez supermarkety „Piotr i Paweł”. Nie przypadkowo zatem hasłem, jakie zostało przyjęte dla działań marki „Piotr i Paweł” jest: Zawsze jakość „Piotr i Paweł”.

NOWA KOLEKCJA marki „Piotr i Paweł” składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie charakteryzuje się prostą elegancją a dominujący kolor brązowy dopełnia tę formę wraz z nowoczesną grafiką i liternictwem, które dostarcza jasnej informacji o rodzaju produktu. Całość sprawia, iż asortyment z NOWEJ KOLEKCJI marki „Piotr i Paweł” jest łatwo rozpoznawalny i pozwala na szybkie odnalezienie go na półce.



Produkty KOLEKCJI marki „Piotr i Paweł”.

Już w sklepach:
- sałatki o specjalnie opracowanych recepturach a w tym majonezowe jarzynowa, jajeczna, porowa, hawajska, z tuńczykiem, ze śledziem a także zestawy sałatkowe grecka, z mozzarellą, z serem wędzonym, z tuńczykiem,
- pizze z kategorii produktów świeżych – 4 sery, capricciosa, z salami, wegetariańska,
- sery smażone z kminkiem oraz bez kminku, idealne wprost na kanapki,
- wybór pierogów gotowych wprost do odgrzania – ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, z serem,
- jak domowe pyzy drożdżowe, 10 sztuk w opakowaniu.

Już wkrótce w sklepach:
- selekcja jajek z chowu ściółkowego, z wolnego wybiegu, od kury zielononóżki, jajka XL, L10 i L20,
- dwa rodzaje soków bezpośrednio wyciśniętych z owoców – sok bezpośredni pomarańczowy i jabłkowy.


Czekamy na opinie oraz informacje od naszych Klientów pod adresem mailowym:
naszeprodukty@piotripawel.pl

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |