Skip to content

Reklama

SUPERAMICA Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.02.2013.


Amica otrzymała tytuł Supermarki stworzonej w Polsce – Superbrands Created in Poland 2013. To kolejne wyróżnienie, które potwierdza siłę marki oraz jej mocną pozycję na polskim rynku, a także w świadomości konsumentów, bo to właśnie oni dokonali tego wyboru.


Organizacja Superbrands powstała w Wielkiej Brytanii w 1984 roku. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie, a jej głównym celem jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie i prezentowanie historii najsilniejszych marek w dorocznych albumach. W Polsce organizacja działa od 2004 roku, a do tej pory odbyło się 6 edycji Superbrands udokumentowanych w 6 albumach, gdzie znalazły się historie sukcesu ponad 200 marek.

Superbrands Created in Poland to konkurs przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały w Polsce, bez względu na kraj pochodzenia kapitału właściciela. Wyróżnienie w tym konkursie otrzymują te marki, które w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez GfK Polonia na zlecenie Superbrands zostały ocenione powyżej średniej dla kategorii. Badanie to było prowadzone na dużej próbie 15 000 osób w wieku powyżej 16 lat, reprezentatywnej dla populacji ze względu na płeć i wiek. Warto przy okazji odnotować, że oceniana była skłonność do polecenia danej marki, czyli nie sama znajomość, ale satysfakcja z użytkowania.

Amica, która została w 2013 r. wyróżniona jako marka stworzona w Polsce, jest obecna w domach Polaków od lat. Jak pokazują badania, niemal połowa Polaków zapytana o sprzęt AGD, odpowiada Amica. Otrzyma wyróżnienie jest kolejnym szczeblem rozwoju i wyrazem najwyższego uznania dla wronieckiego producenta, który stworzył markę i teraz doczekał się supermarki.

Amica wciąż się rozwija – firma wprowadza na rynek kolejne generacje coraz bardziej zaawansowanych technologicznie produktów, a sama marka pnie się w górę po każdym sygnale uznania, jaki płynie z kraju i ze świata. Jej wartość stale rośnie, bo dobre postrzeganie przez konsumentów jest bezcenne, zaś grono użytkowników sprzętu AGD z Wronek nieustannie się powiększa. A zgodnie ze starym porzekadłem klient ma zawsze rację.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |