Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow STYLE WATER - pierwsza na świecie modna woda dla modnych kobiet
STYLE WATER - pierwsza na świecie modna woda dla modnych kobiet Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.09.2010.
13 września b.r. na półkach sklepowych pojawiła się STYLE WATER – jedyna w Polsce i na świecie niegazowana, niskosodowa woda mineralna, która łączy zdrowie z... czasopismem! Każda edycja Style Water to 4 nowe etykiety. Kolejne serie etykiet pełne będą wskazówek dotyczących stylu oraz sposobów na udane i zdrowe życie.  STYLE WATER nawiązała współpracę z Maciejem Zieniem, słynnym projektantem, którego kolekcje cenione są przez kobiety w Polsce i za granicą.

Spożycie wody butelkowanej w Polsce rośnie. Badania wskazują, że w 2009 roku konsumpcja wody niegazowanej wzrosła o 14% w stosunku do roku poprzedniego. Jest to przede wszystkim efekt wzrostu świadomości Polaków na temat dobroczynnego wpływu wody mineralnej na funkcjonowanie całego organizmu. Pozytywne działanie wody cenią głównie kobiety, które doceniają jej zbawienny wpływ na wygląd i samopoczucie.

Firma STYLE WATER, jako pierwsza na świecie, postanowiła połączyć świat kobiet z funkcją nawadniania organizmu. STYLE WATER to unikalna niskozmineralizowana woda z niską zawartością sodu, która jako pierwsza na świecie woda mineralna opisuje styl życia oraz trendy modowe. Na każdej z czterech serii etykiet STYLE WATER zostały umieszczone informacje ze świata mody specjalnie dobrane przez projektanta Macieja Zienia. Można tam także znaleźć porady dotyczące kuchni, ruchu i zdrowego stylu życia, opracowane z myślą o młodych, aktywnych kobietach, które lubią podążać za modą i wyznaczają trendy. „W opracowaniu koncepcji i implementacji pierwszej na świecie wody mineralnej dla kobiet wspomagała nas firma Neumannbrown” – mówi Dominik Doliński, Członek Zarządu STYLE WATER – „razem wdrożyliśmy unikalne na światową skalę rozwiązanie, które mam nadzieję, zostanie docenione przez kobiety. Bo to o nich właśnie myśleliśmy tworząc STYLE WATER. Wodę – czasopismo.”

Dodatkowo poza współtworzeniem etykiet STYLE WATER, współpraca Macieja Zienia z marką będzie polegała na obecności wody na pokazach oraz ważniejszych wydarzeniach organizowanych przez projektanta.


Butelki STYLE WATER o pojemności 400 ml są wygodne, można je zmieścić w torebce, pasują do ogólnego wizerunku modnej kobiety. Można je znaleźć w hipermarketach, supermarketach, na stacjach benzynowych i w sklepach tradycyjnych.

STYLE WATER
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |