Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Soplica - Tradycyjne smaki w oryginalnym, apetycznym wydaniu
Soplica - Tradycyjne smaki w oryginalnym, apetycznym wydaniu Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.07.2010.
Soplica – jedna z najstarszych polskich wódek rozszerza swoje portfolio o dwie nowości. Malina i orzech to tradycyjne polskie smaki, które były wykorzystywane do nalewek już od wieków.

 Soplica Malinowa i Soplica o smaku orzecha laskowego z pewnością przypadną do gustu osobom lubiącym sięgać po produkty przygotowane na bazie smacznych, znanych owoców. Unikalny przepis wykorzystuje najlepsze polskie orzechy i maliny, które wywołują skojarzenia z wakacyjną beztroską i domowymi specjałami, takimi jak konfitury, ciasta czy soki. Oba produkty wyróżniają się delikatnym aromatem podkreślającym ich naturalne pochodzenie oraz smakiem świeżych owoców znanym z domowych nalewek.

„Wprowadzenie na rynek Soplicy Malinowej i Soplicy Orzechowej  jest odpowiedzią na zwiększającą się wśród polskich konsumentów popularność wódek kolorowych. W ciągu dwóch ostatnich lat sprzedaż produkowanej przez nas Soplicy Wiśniowej wzrosła o 109%, dużo dynamiczniej niż cały rynek wódek smakowych, który wzrósł w tym czasie o 20% stając się bardzo istotnym segmentem całej kategorii.” – mówi Karol Krekora – Brand Manager marki Soplica.

Soplica to typowo polska, tradycyjna marka wódki nawiązująca do spuścizny polskiego, suto zastawionego stołu czerpiąc ze staropolskiej tradycji nalewek. Dzięki delikatnemu smakowi i łagodnemu aromatowi od lat cieszy się rosnącą popularnością wśród konsumentów. Marka, która istnieje od 1891 roku i powstaje z najwyższej klasy spirytusu produkowanego z wielkopolskiego zboża, łączy w sobie polskie tradycyjne wartości i najwyższą jakość, co sprawia, że jest jedną z najszybciej rosnących marek lokalnych na świecie. Nowe produkty uzupełniają dotychczasowe portfolio marki, w którym znajduje się obecnie wódka czysta Soplica Szlachetna, a także wódki smakowe: Soplica Wiśniowa, Soplica Tradycyjna oraz zamknięta w ekskluzywnej karafce Soplica Staropolska sporządzona z aromatycznych nalewów na orzechy włoskie, bez, jaśmin i leśną poziomkę, wzbogacona tradycyjnym polskim miodem.

Nowe produkty dostępne będą w sklepach  na przełomie lipca i sierpnia b.r. w pojemnościach: 100, 200 i 500 ml. Ich wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania POS prowadzona w sklepach w całej Polsce.

CEDC
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |