Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Smartfony marki IIIF150 wkraczają na polski rynek
Smartfony marki IIIF150 wkraczają na polski rynek Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.11.2024.


Najsmuklejsze wśród pancernych, najbardziej wytrzymałe wśród smukłych

Rośnie zainteresowanie smartfonami, które są nie tylko wytrzymałe, ale także przyjazne dla użytkownika i środowiska.  Na polski rynek wchodzi marka IIIF150 z szeroką ofertą nowoczesnych urządzeń, które redefiniują standardy odporności i designu. Te wzmacniane, a zarazem smukłe smartfony otwierają nową erę trwałości i stylu.

Coraz więcej użytkowników wybiera smartfony, które mogą przetrwać każdą przygodę i wytrzymają co najmniej kilka sezonów. Odpowiedzią na ten trend jest debiut na polskim rynku marki IIIF150 (czytaj: i-ef-sto pięćdziesiąt), z ofertą pancernych, ale smukłych i funkcjonalnych smartfonów o wyjątkowym wzornictwie.

Użytkownicy smartfonów coraz częściej szukają urządzeń, które dotrzymają im kroku w każdej sytuacji – od pracy w wymagających warunkach po ekstremalne przygody. Odpowiadamy na te potrzeby, wprowadzając na rynek linię nowoczesnych, wzmacnianych smartfonów marki IIIF150, które łączą w sobie wytrzymałość z eleganckim i smukłym designem – mówi Wioletta Batóg, prezes zarządu spółki MB Mobile.

Innowacyjne, supernowoczesne urządzenia IIIF150 przełamują stereotyp pancernego, outdoorowego smartfonu jako ciężkiego i topornego aparatu. Mimo wzmocnionej obudowy odpornej na wodę, pył i wstrząsy oraz pojemnej baterii, smartfony IIIF150 są smukłe i lekkie. Dzięki temu zapewniają maksymalny komfort użytkowania miłośnikom aktywnego życia, outdoorowych przygód i sportów ekstremalnych.
 
Trzy kreski (trzy litery „i”) w logo marki to nie przypadek – symbolizują inwestycję w innowacje (Investment In Innovation): najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, intrygujący wygląd urządzeń oraz nową jakość budowania doświadczeń klientów. Logo kojarzy się także z górą i symbolizuje stabilność oraz niezachwianą jakość produktów marki.

Misją marki IIIF150 jest tworzenie wzmocnionych, wytrzymałych smartfonów o niebanalnym, nowoczesnym, a przede wszystkim supersmukłym i ergonomicznym kształcie, zapewniającym maksymalną wygodę użytkownikowi. Marka posiada własny design house, gdzie sztab specjalistów pracuje nad wyglądem urządzeń, aby ich stylistyka była nowoczesna, intrygująca i wyprzedzająca trendy. Jednocześnie fachowcy od elektroniki i nowych technologii dbają o to, by w smartfonach IIIF150 nie zabrakło inteligentnych rozwiązań, doskonałej jakości materiałów oraz by były niezawodne, wytrzymałe i zapewniały klientom najwyższą jakość użytkowania.

Kim są odbiorcy marki IIIF150?

To ludzie mający dzikość w sercu, pełni pasji, miłości do natury, to pracujący w terenie, często w trudnych i zmiennych warunkach. IIIF150 to doskonały wybór dla np. pracowników handlu i logistyki, służb mundurowych czy branży budowlanej.  Smartony IIIF150 docenią ludzie ciekawi świata, aktywnie spędzający czas na łonie natury bez względu na pogodę, miłośnicy sportów wodnych, wspinaczki, biwakowania, górskich wypraw i narciarstwa, dla których ważne jest, aby ich smartfon dobrze znosił trudne warunki atmosferyczne, zamoczenia, zmienne temperatury, upadki, kurz i pył, a równocześnie charakteryzował się wysoką żywotnością baterii.

Marka IIIF150 została powołana do życia w 2020 roku z misją tworzenia nowoczesnych outdoorowych smartfonów sprzyjających ponownemu zbliżeniu ludzi do natury i pokochania wolności. W 2021 roku marka otworzyła swój pierwszy oficjalny sklep na Aliexpress, a rok później miała już ponad 100 tysięcy użytkowników.

Polscy klienci będą mogli kupić pierwsze smartfony marki już w grudniu 2024 w Media Expert i X-Kom.

Więcej informacji o marce IIIF150: IIIF150 | Wytrzymałe | Ultra cienkie | Telefony do zadań specjalnych

MB Mobile
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |