Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Rynek identyfikacji wizualnej - lider jeszcze silniejszy
Rynek identyfikacji wizualnej - lider jeszcze silniejszy Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.11.2010.
Galposter Sp. z o.o. lider wśród firm zajmujących się produkcją i zarządzaniem zmianą systemów oznakowania sieci placówek, przejęła pakiet udziałów w spółce TWIST z Krakowa. W ramach strategicznego partnerstwa powołano Galposter-Południe Sp. z o.o.
Akwizycja oznacza koncentrację w jednym miejscu ekspertyzy, zaplecza know-how i produkcji, co jest bezprecedensowym zjawiskiem w branży. Galposter nie wyklucza decyzji o kolejnych przejęciach.

Rynek identyfikacji wizualnej w znaczący sposób odczuł spowolnienie, będące wynikiem kryzysu finansowego. Trudne otoczenie biznesowe stało się początkiem procesu konsolidacji rozproszonej dotychczas branży. Największa w ostatnich latach akwizycja to zdaniem ekspertów dowód na profesjonalizację podmiotów, które łącząc potencjały mogą dostarczyć klientom bogatszą i lepiej dostosowaną ofertę.

 - Zakup oznacza dla nas umocnienie na pozycji lidera rynku rebrandingu i brandingu w kluczowym dla niego momencie – mówi Michał Zoll, partner zarządzający Galposter – W grze o największe kontrakty będą mogły pozostać tylko firmy dostarczające klientom kompleksowy produkt, w tym przypadku ekspertyzę, kompetencje projektowe i produkcję. Właśnie tego oczekują coraz bardziej świadomi odbiorcy – dodaje Zoll.

Rynek bardzo szybko zweryfikował tę opinię – zrealizowana akwizycja przyczyniła się do wygrania przez Galposter kilku znaczących projektów m.in. dla AXA, Grupy ERGO Hestia – zmieniającej identyfikację wizualną blisko 1000 placówek w całej Polsce, czy światowego potentata produkcji stali: Arcelor Mittal.

Zakup spółki TWIST wzmacnia i poszerza kompetencje produkcyjne oraz wytwórcze Galpostera. Połączenie oznacza przygotowanie bardzo konkurencyjnych ofert zapewniających najwyższą jakość obsługi projektowej i produkcyjnej. Jak podkreślają przedstawiciele spółki, dzięki optymalizacji logistycznej, nowym modelom zakupowym surowców i nowoczesnemu parkowi maszynowemu, Klienci Galposter mogą liczyć na korzystniejsze dopasowanie cen.

Galposter
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |