Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Printpack wprowadza rozwiązanie Macfarlane Re-Seal It dla torebek stojących
Printpack wprowadza rozwiązanie Macfarlane Re-Seal It dla torebek stojących Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.04.2012.
Firma Printpack, przy zastosowaniu technologii Re-Seal It od Macfarlane Labels, stworzyła nowe, wielokrotnie zamykane opakowanie ciastek Walkers Shortbread. Format ten pozwala konsumentom na łatwe otwieranie, a także ponowne wielokrotne zamykanie opakowania, by zawartość paczki dłużej zachowała świeżość.

Szkocka firma Walkers Shortbread jest pierwszą, która wykorzystała wielokrotnie zamykany format firmy Printpack dla pionowego systemu pakowania (VFFS). Aplikacja znalazła zastosowanie na opakowaniach ciastek w Wielkiej Brytanii.

Dyrektor techniczny w firmie Walkers, Richard Walker powiedział: „Udział oraz wsparcie jakie uzyskaliśmy od firmy Printpack przy opracowaniu nowego opakowania miały dla nas ogromne znaczenie. Bliska współpraca z ich zespołem rozwoju produktu pozwoliła nam wypracować lepsze rozwiązanie i wprowadzić na rynek innowacyjną formułę. Produkt świetnie prezentuje się na półkach i wierzymy, że okaże się wielkim sukcesem.”

 Rozwiązania umożliwiające wielokrotne otwieranie opakowania proponowane przez Printpack są odpowiedzią na zapotrzebowanie na produkty, które można łatwo otworzyć i wygodnie ponownie zamknąć. Umożliwiają to specjalne etykiety Macfarlane ‘Re Seal It’, które są nakładane przez firmę Printpack na produkowany przez nich materiał opakowaniowy. Następnie paczki zostają formowane, napełniane i zgrzewane na liniach w fabryce Walkers (w standardowych warunkach, nie przyczyniając się tym samym do żadnych dodatkowych wymagań maszynowych i nie powodując jakichkolwiek komplikacji w zakresie etykiet). Opakowania finalne oferują wiele korzyści zarówno konsumentom, którzy pragną produktów przyjaznych w użytkowaniu i pozwalających dłużej zachować świeżość jedzenia pozostałego w otwartej już paczce, ale także producentom żywności, którzy chcą by ich wyroby wyróżniały się na półkach sklepowych.

Michael Hoban, Key Account Manager w firmie Printpack powiedział: “Firma Walkers zidentyfikowała wymagania rynku i poprosiła nas o pomoc w zakresie opracowania rozwiązania, które odpowiadałoby konkretnym potrzebom. Stworzyliśmy prostą aplikację umożliwiającą wielokrotne zamykanie, która została zaadoptowana do wielu produktów Walkers, włącznie z tymi przeznaczonymi na rynek amerykański.”

Angela Campbell, Dyrektor w Macfarlane Labels, dodała “Po udanym zeszłorocznym debiucie rozwiązania Re Seal It, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Printpack i Walkers Shortbread. Cieszymy się, że aplikacja znajduje zastosowanie na innych formatach opakowań. Wygoda i prostota użytkowania oraz możliwość utrzymania świeżości produktu w otwartym opakowaniu pozwalają chronić tożsamość i renomę marki Walkers.”

Printpack
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |