Skip to content

Reklama

START
Ponad dwa i pół miliona Polaków w Klubie MediaMarkt Utwórz PDF Poleć znajomemu
31.03.2021.


Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się w Polsce dużą  popularnością. Dla firm są sposobem budowania relacji z Klientami, którzy z kolei zyskują dodatkowe benefity. Dotychczas programy lojalnościowe były najczęściej propozycją sieci spożywczych, drogerii oraz stacji benzynowych. Obecnie coraz częściej pojawiają się także w innych branżach. Przykładem jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny na polskim rynku. To pierwszy tego rodzaju program na rynku sklepów z elektroniką użytkową. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,5 mln osób!

Nie tylko branża spożywcza

Obecnie aż 60% Polaków korzysta z programów lojalnościowych1. Najpopularniejsze programy lojalnościowe oferowane są przez sieci spożywcze, drogerie oraz stacje benzynowe. Zapotrzebowanie na takie usługi wciąż rośnie i obejmuje kolejne branże. Przykładem tego trendu jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny w Polsce. W tym czasie przystąpiło do niego ponad 2 mln 700 tys. osób. Pod względem liczby uczestników Polska zajmuje obecnie trzecie miejsce w Europie. Co ciekawe blisko 5% użytkowników ma więcej niż 70 lat! Oprócz Polski program działa także w 9 innych krajach: Niemczech, Austrii, Szwecji, Belgii Holandii, Włoszech, Turcji, Hiszpanii i Szwajcarii. Łącznie w Europie zrzesza on ponad 20 mln klubowiczów.

Olbrzymi sukces Klubu MediaMarkt w Polsce to zasługa unikalnego na naszym rynku połączenia wielu dodatkowych benefitów. Oferujemy wymierne korzyści zakupowe w postaci kuponów czy akcji promocyjnych oraz wyższy standard zakupów w MediaMarkt. Nasi Klubowicze bardzo to doceniają, czego dowodem są zarówno nasze wewnętrzne analizy, jak i wyniki badań. Cieszymy się także, że liczba członków Klubu marki rośnie w tak szybkim tempie, co jest dla nas dodatkową motywacją i potwierdzeniem, że program odpowiada na aktualne potrzeby naszych Klientów. Nie spoczywamy jednak na laurach i obiecujemy, że uczestnictwo w Klubie MediaMarkt będzie jeszcze ciekawsze i przyniesie jeszcze więcej korzyści. – powiedział Maciej Sancewicz, CEM&CRM Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Moc benefitów

Członkostwo w Klubie MediaMarkt zapewnia Klientom szereg przywilejów. Na start klubowicze zyskują kupon o wartości 40 zł na zakupy za min. 650 zł. Dodatkowo w każdym roku kalendarzowym za 3, 6, 9 i 12 zakup otrzymują prezenty – niespodzianki. Oprócz tego bycie Klubowiczem zapewnia większą wygodę zakupów: aż 45 dni na zwrot produktów czy też reklamację i to bez konieczności okazania paragonów, które zapisywane są automatycznie na koncie Klienta. Powyższe benefity to tylko przykładowe korzyści z członkostwa w Klubie. Na Klubowiczów czeka również szereg planowanych atrakcji i dodatkowych przywilejów, jak np. kupony w ramach różnych wydarzeń czy ekskluzywne materiały informacyjne o nowych produktach i technologiach.

Aby dołączyć do Klubu, wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej mediamarkt.pl/klub lub w jednym z otwartych sklepów stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce.



MediaMarktSaturn Polska
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |