Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Polskie firmy nie chcą iść na rękę klientom - wyniki badań
Polskie firmy nie chcą iść na rękę klientom - wyniki badań Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.02.2011.
Firmy ignorują potrzeby klientów, jeśli chodzi o wysyłkę faktur drogą elektroniczną – wynika z najnowszego raportu firmy mailPro, jednej z wiodących firm e-mail marketingowych w Polsce.

Spośród wszystkich przebadanych firm zaledwie 40% myśli o wdrożeniu elektronicznych faktur, podczas gdy oczekuje tego od nich ponad 60% klientów. Tylko 16% przedsiębiorstw w Polsce korzysta z możliwości wysyłania faktur drogą elektroniczną, pozostałych 84% nie zastanawia się nad przejściem na elektroniczną formę rozliczeń w najbliższym czasie.

Od początku 2011 roku, na mocy grudniowego rozporządzenia Ministerstwa Finansów, przedsiębiorcy mogą wysyłać faktury drogą elektroniczną. Nowe prawo to szansa na uproszczenie wzajemnych kontaktów między kontrahentami, obniżenie kosztów, a przede wszystkim – duże udogodnienie dla klienta indywidualnego. Wszystkie przesłanki wskazują na to, że proces przechodzenia na faktury elektroniczne – wygodniejsze dla klientów i tańsze dla przedsiębiorstw – powinien postępować szybko i bez większych problemów.

Raport miał za zadanie zbadać stan wiedzy przedsiębiorców na temat e-faktur oraz chęć do korzystania z tego typu rozwiązań zarówno po stronie klienta indywidualnego i podmiotów wystawiających dokumenty sprzedaży, czyli firm.

Badanie przeprowadzone zostało w dniach 1-4 lutego metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interview). Przebadano 511 małych i średnich przedsiębiorstw (w większości korzystających już np. z usług e-mail marketingowych) oraz 1020 klientów indywidualnych pod kątem ich planów i oczekiwań odnośnie faktur elektronicznych.

Kompletny raport dostępny jest pod adresem: http://www.wybieramefakture.pl/raport

mailPro

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |