Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Philips Cinema 21:9 doceniony przez jury Machina Design Awards
Philips Cinema 21:9 doceniony przez jury Machina Design Awards Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.11.2009.
Telewizor Philips 56PFL9954H otrzymał już prestiżową nagrodę Europejskiego Stowarzyszenia Technik Audiowizualnych (EISA), tym razem zwrócono uwagę na stylistykę telewizora. Została ona doceniona przez jury plebiscytu Machina Design Awards. Cinema 21:9 został nagrodzony RDZENIEM 2009 w kategorii „Elektronika RTV”.

Technologia wykorzystana w telewizorze Philips Cinema 21:9 pozwala w każdym domu stworzyć prawdziwe kino. Jego wyjątkowo szeroki ekran idealnie nadaje się do oglądania filmów w formacie 21:9.  Dzięki temu widz może cieszyć się pełnią obrazu, bez czarnych pasów u góry i u dołu. Z kolei technologia podświetlenia Ambilight Spectra 3 dodatkowo pogłębia wyświetlane obrazy. Ekran LCD 200 Hz zmniejsza czas reakcji telewizora do 1 ms, dzięki czemu nawet podczas najbardziej dynamicznych scen walki lub pościgów samochodowych obraz pozostanie tak samo ostry.



To pierwsza nagroda Machina Design Awards przyznana produktowi firmy Philips. Nie jest to jednak jedyne wyróżnienie przyznane Philips Cinema 21:9. Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (EISA) przyznało telewizorowi, wraz z odtwarzaczem Blu-ray Philips BDP9100 nagrodę w kategorii „Najnowocześniejsze Kino Domowe w sezonie 2009-2010”. Jury doceniło innowacyjność zestawu, a zwłaszcza możliwość wiernego odtworzenia panoramicznego efektu zaplanowanego przez reżysera.

Cinema 21:9 cieszy się uznaniem. Film reklamowy telewizora Cinema 21:9 pod tytułem „Carousel” otrzymał wyróżnienie Grand Prix na 56. Festiwalu Reklamy w Cannes. Spodobał się on również słynnemu raperowi – 50 Cent’owi, który wykorzystał spot reklamowy w swoim teledysku do utworu „Ok., You’re Right”.

MACHINA DESIGN AWARDS to plebiscyt organizowany przez magazyn „MACHINA DESIGN”. W konkursie, w którego jury zasiadają największe znakomitości świata sztuki projektowania z Polski i Europy, nagradzani są młodzi polscy projektanci oraz firmy, których produkty wyróżniają się oryginalną i ciekawą stylistyka, ale są przy tym praktyczne. Pierwsza edycja plebiscytu miała miejsce w 2008 roku. Nagrody przyznawane są w osiemnastu kategoriach (m.in. Elektronika RTV, Meble, AGD, Transport). Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 1000 prac. To prawie trzy razy więcej niż w pierwszej edycji. Patronat nad konkursem objęli: Narodowe Centrum Kultury, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Z kolei patronami medialnymi wydarzenia byli: Fashion TV, Telewizja Polska, MaleMEN Magazine, radio Chilli Zet oraz portale: meble.pl i rzeczy.net, Onet.pl oraz Plejada.pl. W składzie tegorocznego jury znaleźli się uznani projektanci, graficy oraz artyści polscy i zagraniczni (m.in. Janusz Kaniewski, Dorota Koziara, Cesar Mendoza, Kota Tsukamoto, Ewa Minge, Kayah).

Philips Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |