Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow PGE Obrót zaprezentowała mobilne Biuro Obsługi Klienta
PGE Obrót zaprezentowała mobilne Biuro Obsługi Klienta Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.12.2019.


W Warszawie premierę miało mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii w Polsce. PGE testuje to rozwiązanie, żeby być jeszcze bardziej elastyczną w procesie sprzedaży oraz obsługi, docierając do jak największej grupy klientów.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do obsługi odbiorców w terenie. Oficjalnie został on zaprezentowany w Warszawie przed siedzibą PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Klienci, mając do dyspozycji wykwalifikowanych doradców, mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane ze sprzedażą energii elektrycznej i gazu.
 
- PGE jest liderem rynku energii, a jednym ze strategicznych celów Grupy na najbliższe lata, jest umocnienie pozycji preferowanego sprzedawcy w oparciu o niezawodność dostaw
i optymalny proces sprzedaży. Realizujemy ten cel przede wszystkim dbając o bardzo dobry kontakt z obecnym i potencjalnym klientem, który może korzystać nie tylko ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, ale także Infolinii PGE oraz elektronicznego PGE eBOK. A od dziś również z mobilnego Biuro Obsługi Klienta, które pojawi się w miastach na naszym terenie dystrybucyjnym – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
 
- Bycie blisko klientów i odpowiadanie na ich potrzeby to ważna część naszej filozofii działania. Obok wielu propozycji zarówno bezpośredniego, jak i zdalnego kontaktu, oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z pracownikami naszej Spółki – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
 
Spółka posiada sieć 60 stacjonarnych placówek na terenie województw: podkarpackiego, lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego i łódzkiego. Mobilne Biuro będzie odwiedzać te miejsca, w których nie ma stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.
 
Pierwszym przystankiem na trasie mobilnego BOK-u będą Kozienice. W 2020 r. zaplanowany został pilotaż tej inicjatywy. Mobilne Biuro rotacyjnie będzie jeździć do Staszowa, Janowa Lubelskiego i Ustrzyk Dolnych, obsługując klientów tych miast w konkretne, z góry ustalone dni tygodnia.







PGE Obrót
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |