Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow PGE Obrót stawia na wygodę klientów i ekologię
PGE Obrót stawia na wygodę klientów i ekologię Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.07.2019.


PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, zachęca klientów do korzystania z elektronicznych faktur, stawiając na komfort obsługi i poszanowanie środowiska naturalnego.

- Badając oczekiwania naszych klientów widzimy, że stale rośnie grupa osób potrzebujących szybkiego i sprawnego realizowania formalności związanych z zakupem energii elektrycznej drogą online. Korzystający z naszych usług chcą to robić komfortowo, coraz częściej zwracając też uwagę na społeczną odpowiedzialność. eFaktura w połączeniu z innymi zdalnymi kanałami kontaktu, łączy oba te aspekty – mówi Zenon Wajda, wiceprezes zarządu PGE Obrót.
 
Elektroniczna faktura trafia do klienta już w momencie wystawienia i w dowolnej chwili można ją uregulować drogą elektroniczną. Wszystko odbywa się zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Rozwiązanie to jest bezpieczne, gdyż wszystkie dane chronione są indywidualnym hasłem. Ponadto, jest to działanie proekologiczne, ponieważ pozwala oszczędzać papier i chronić przyrodę.
 
Wszystkie PGE eFaktury są dostępne po zalogowaniu się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta - www.ebok.gkpge.pl, dzięki czemu nie trzeba przechowywać stosu dokumentów.

W każdej chwili, poprzez PGE eBOK można też sprawdzić rachunki z poprzednich okresów rozliczeniowych. Tą drogą kierowane są także powiadomienia o zbliżającym się terminie płatności, albo o braku terminowej wpłaty.
 
- Chcemy, aby klienci, dla których ważna jest ekologia otrzymywali od nas specjalne bonusy, dlatego przejście na eFakturę będzie połączone np. z otrzymywaniem kodów rabatowych na zakupy w PGE eSklep. Przygotowaliśmy kilka takich atrakcyjnych rozwiązań i w najbliższym czasie będziemy stopniowo przedstawiać je naszym klientom. Jednocześnie sami stawiamy na ekologiczne rozwiązania. Zmniejszyliśmy do minimum drukowanie materiałów w firmie, a centrala w Rzeszowie oraz oddziały PGE Obrót spełniają kryteria standardu ekologicznego Green Office, co potwierdzone jest oficjalnym certyfikatem – mówi Zenon Wajda.
 
PGE Obrót zamierza rozpowszechniać zalety eFaktury i innych elektronicznych rozwiązań głównie za pomocą mediów społecznościowych oraz internetowych, a także w ramach wydarzeń lokalnych, w których bierze udział. Zapowiada również większe akcje we współpracy z partnerami zewnętrznymi.




PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.


PGE Obrót
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |