Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Otwarcie pierwszego na świecie sklepu F&F w Pradze
Otwarcie pierwszego na świecie sklepu F&F w Pradze Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.11.2010.
Pod koniec września w centrum Pragi został otwarty pierwszy sklep marki odzieżowej F&F, należącej do Tesco – trzeciej pod względem wielkości sieci handlowej na świecie. F&F oferuje odzież zarówno damską, jak i męską oraz w przyszłości planuje poszerzyć asortyment o kolekcję dziecięcą. Firma Cushman & Wakefield pośredniczyła w wynajęciu powierzchni w centrum handlowym Palladium.

Marka F&F powstała w celu stworzeniu nowego kanału sprzedaży odzieży, poza systemem oferowanym w marketach Tesco.

Jason Tarry, Dyrektor Działu Odzieżowego na kraje Europy Środkowej, wyjaśnia: „Zrobiliśmy kolejny krok w budowaniu marki F&F. Cieszymy się, że stworzyliśmy nowy kanał dystrybucji, który umożliwi oferowanie naszych ubrań większej liczbie klientów”.

„Na otwarcie pierwszego sklepu F&F poszukiwaliśmy atrakcyjnej lokalizacji. Znaleźliśmy ją wspólnie i spełniliśmy oczekiwania najemcy. Centrum handlowe Palladium mieści się tuż przy najpopularniejszej praskiej ulicy handlowej Na Příkopě i jest odwiedzane zarówno przez wielu czeskich klientów, jak i turystów. Sukces pierwszego sklepu pozwoli na ekspansję marki w innych regionach kraju i poza Czechami” – powiedział Jonathan Hallett, Partner Zarządzający Cushman & Wakefield w Czechach i Słowacji.

F&F wprowadziła kilka asortymentów odzieży. Na przykład linia F&F Black oferuje ubrania na formalne okazje, a F&F True – odzież w dużych rozmiarach. Sklep o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego Palladium.

Centrum handlowe Palladium zostało otwarte w październiku 2007 r. w wyniku rewitalizacji obiektu o zróżnicowanym profilu w głównej praskiej dzielnicy handlowej. Wyróżnia się bogatą ofertą handlową oraz ciekawym projektem architektonicznym.

Wyniki sklepu z pierwszego tygodnia działalności:
  • Wartość sprzedaży: 39 100 funtów szterlingów (ponad 1,1 mln koron czeskich) – cel przekroczony o 11%;
  • 1968 transakcji w pierwszych 4 dniach od otwarcia;
  • 1 na 5 klientów wchodzących do sklepu dokonywał zakupu;
  • Średnia wydana kwota to 20 funtów (ponad 560 koron), tj. 70% więcej niż wyniosła średnia kwota przeznaczona na odzież w Czechach w tym tygodniu.

Cushman & Wakefield
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |