Nowy format Katalogu Wyposażenia Sklepów MAKRO |
![]() |
![]() |
02.08.2016. | |
![]() Firma MAKRO Cash&Carry powraca z nową, odświeżoną, elektroniczną formułą Katalogu Wyposażenia Sklepów. Format skierowany jest do klientów zrzeszonych w sieci ODIDO oraz właścicieli niezależnych sklepów.
Katalog służy również jako narzędzie pracy dla doradców w halach obsługujących klientów zainteresowanych aranżacją sklepów. Co więcej, MAKRO odpowiada na indywidualne zapotrzebowania przedsiębiorców, oferując możliwość pozyskania produktów brakujących w asortymencie. - Dążymy do poszerzania oferty i chcemy przypomnieć klientom, że MAKRO jako kompleksowy dostawca rozwiązań dla biznesu oferuje także pełne wyposażenie sklepów. Jeśli przedsiębiorca chce kupić urządzenie, którego nie mamy w katalogu, doradca może zwrócić się do mnie lub bezpośrednio do dostawcy z zapytaniem o jego dostępność i wycenę – informuje Marcin Wojciechowski, Kontroler Operacyjny ds. Franczyzy w MAKRO. Katalog Wyposażenia Sklepów dostępny jest u Doradców Sprzedaży w halach MAKRO. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |