Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Nowe szaty The Famous Grouse Scotch Whisky
Nowe szaty The Famous Grouse Scotch Whisky Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.08.2010.
Ulubiona marka whisky w Szkocji,  The Famous Grouse Scotch Whisky, od ostatniego tygodnia sierpnia 2010 roku dostępna będzie w nowej szacie graficznej.  Zmianie ulega sama etykieta, jej rozmiar i tłoczenie na butelce czyniąc ją bardziej dostojną. Zmiany mają na celu odświeżenie wizerunku i podkreślenie charakteru Premium. Receptura Słynnej Kuropatwy od 30 lat pozostaje niezmienna.

 W tym roku mija 30 lat odkąd The Famous Grouse jest niezmiennie ulubioną marką whisky w Szkocji. Z tej to okazji, właściciele marki postanowili wprowadzić zmiany, które zapewnią lepszą widoczność na półce i wyróżnienie spośród innych marek konkurencyjnych pozwalając tym samym na kontynuację statusu „ulubionej whisky Szkotów”.

Jednocześnie warto podkreślić, że nowa butelka zyskała bardzo pozytywne opinie wśród konsumentów.  Badania przeprowadzone na kluczowych rynkach dla tej marki, wykazały, że jej rozpoznawalność wzrosła na skutek zmiany wizerunku. Mając ten aspekt na uwadze, dystrybutor The Famous Grouse, Brown-Forman Polska, z optymizmem patrzy na reakcję konsumentów w Polsce.

Firma Edrington będąca właścicielem marki, eksportuje swoją słynną whisky do ponad 100 krajów na świecie.  Do produkcji The Famous Grouse używane są dwa renomowane single malty – The Macallan i Highland Park. The Famous Grouse leżakuje tylko w najlepszych beczkach po sherry, co zapewnia jej perfekcyjnie skomponowany gładki smak. Do dziś jej receptura pozostaje niezmienna. Te wszystkie fakty świadczą o unikalności tego produktu.

Nazwa The Famous Grouse nawiązuje do tradycji polowań w Szkocji oraz symbolu tego kraju, czerwonej kuropatwy.

Jakie zmiany w opakowaniu zaplanowała Słynna Kuropatwa?
Zmianie ulega sama etykieta – jej główną treścią staje się większych rozmiarów ilustracja kuropatwy (3D), dzieło renomowanego artysty Roger’a McPhail. Pojawił się ciemniejszy odcień czerwieni w logo, podkreślający charakter premium marki a kolorystyka złota i czerni oraz kolorowy znak gwarancji królewskiej zostały utrzymane.

BROWN-FORMAN POLSKA


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |