Nowe smaki Lemon&Nada w portfolio marki Cappy |
![]() |
![]() |
22.06.2010. | |
Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce udoskonaliły ofertę orzeźwiających napojów Cappy Lemon&Nada. Na rynku pojawiły się dwie nowe propozycje smakowe - smak klasycznej cytryny został wzbogacony sokiem jabłkowym, natomiast wariant kardamonowy zastąpiono oryginalną czerwoną pomarańczą z dodatkiem brzoskwini. Nowe warianty smakowe obecne są na rynku od maja tego roku.
![]() Cappy Lemon&Nada skierowana jest do konsumentów lubiących spojrzeć na życie z przymrużeniem oka i delektować się chwilami zabawy i relaksu. Opakowanie produktu oraz kampania promocyjna Lemon&Nada pod hasłem, „…kiedy robi się gorąco….” wprowadza konsumenta w wakacyjny nastrój. Komunikacja w mediach opiera się na humorze sytuacyjnym. Wprowadzaniu nowych wariantów smakowych produktów na rynek będzie towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa obejmująca silne wsparcie TV, kampanię internetową stworzoną we współpracy ze znanym polskim satyrykiem - rysownikiem oraz akcje samplingowo-promocyjne specjalnych drinków „Cappytan” będących połączeniem nowej Cappy Lemon&Nada i różnych alkoholi. Nowe smaki Cappy Lemon&Nada w kartonach o pojemności 1L są dostępne w sprzedaży od 1 maja br., natomiast od czerwca br. – w butelkach PET o pojemności 0.33L. Sugerowana cena na półce: Karton 1L – 3,79 zł Butelka PET 0,33L – 2,39 zł Coca-Cola HBC Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | MB Mobile | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |