Skip to content

Reklama

START
Nowa odsłona produktów marki ARO Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.04.2017.


Nowoczesność, minimalizm i funkcjonalność – to wyróżnia nowe opakowania produktów ARO. Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego.

Na początku lutego br. w halach MAKRO pojawiły się produkty ARO w odświeżonych opakowaniach. Do nowych elementów wizualnych należą: przejrzyste zdjęcie produktu, czytelna ikonografia prezentująca jego kluczowe parametry oraz wyeksponowana gramatura. Równocześnie nazwa produktu została wyróżniona, a logo „ARO” – zmniejszone. To wszystko umieszczone na białym tle wraz z charakterystycznym kolorowym okręgiem i zastosowaniem color-codingu sprawia, że nowe opakowania są minimalistyczne, przejrzyste i funkcjonalne.

Marka ARO skierowana jest zarówno do klientów z sektora HoReCa, jak i szeroko rozumianego handlu tradycyjnego. Oferta jest na bieżąco udoskonalana i dostosowywana do oczekiwań grup docelowych. W zależności od ich potrzeb, produkty ARO dostępne są w różnych wariantach opakowań.

MAKRO Polska posiada obecnie w swojej ofercie ponad 1000 produktów marki ARO. W kategoriach strategicznie istotnych dla firmy oraz cieszących się rosnącym zainteresowaniem kluczowych klientów, planowany jest dalszy rozwój asortymentu i wprowadzanie kolejnych innowacji produktowych.

Pierwsze produkty ARO w nowej szacie graficznej są już dostępne w hurtowniach MAKRO. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu w pierwszym kwartale 2018 roku. Do tego czasu portfolio produktów pod marką ARO wzbogaci się także o kilkadziesiąt nowych indeksów.


MAKRO Cash & Carry
press box

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |