MODECOM trzeci rok z rzędu kontynuował tradycję obecności na Poznań Game Arena |
16.10.2018. | |
Firma MODECOM – producent sprzętu IT i akcesoriów gamingowych z serii MODECOM Volcano Gaming trzeci rok z rzędu wziął udział w największych targach gamingowych w Polsce, czyli Poznań Game Arena. W Pawilonie 5 na powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych powstało stoisko z najlepszymi produktami MODECOM. Zostały zaprezentowane nowości produktowe, które przetestowane były na kilkunastu stanowiskach gamingowych. Szczególnie warta zainteresowania jest topowa w ofercie polskiego producenta mysz MODECOM Volcano GMX5 Beast i niskoprofilowa klawiatura MODECOM Volcano Blade z efektownym czerwonym podświetleniem oraz przełącznikami Kailh slim blue, red oraz brown. Z szerokiej oferty produktów Volcano Gaming w rewelacyjnych cenach zakupić można było m.in. klawiatury mechaniczne na switchach Kailh oraz Outemu, myszy z sensorami PixArt 3360 i PixArt 3330 oraz przełącznikami Omron, słuchawki, podkładki, obudowy i zasilacze komputerowe. Podczas targów PGA na odwiedzających stoisko czekały różne atrakcje, podczas których można było wygrać gadżety, koszulki z logiem Volcano Gaming oraz akcesoria komputerowe MODECOM. Gościnnie każdego dnia targów przez 1,5 godziny stoisko MODECOM odwiedziła drużyna eSportowa Evolve by ITHardware.pl natomiast przez cały dzień animacje prowadził Michał „Kendo”. Tradycyjnie już po raz trzeci z rzędu MODECOM został sponsorem MODECOM PGA Cosplay Show. MODECOM, producent tabletów, smartfonów, nawigacji, akcesoriów komputerowych i gamingowych, to jedna z najszybciej rozwijających się firm z branży nowych technologii i największy rodzimy producent elektroniki. Firma MODECOM powstała w roku 1999 dzięki pasji i chęci dostarczenia klientom wysokiej jakości innowacyjnych produktów w atrakcyjnych cenach. MODECOM został doceniony nie tylko przez rynek krajowy otrzymując nagrody jak „Marka Roku”, ale także przez rynek zagraniczny m.in. podczas DISTREE EMEA w Monte Carlo, gdzie przyznano nagrodę Distree Diamond Award oraz Best Product Innovation. MODECOM od wielu lat skutecznie wdraża strategię marketingu sportowego, m.in. poprzez współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której cieszył się tytułem Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Firma współpracowała również z Ekstraklasą, kiedy to na mocy podpisanej umowy posługiwała się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy i została pierwszą w Polsce firmą z branży IT, która równocześnie została partnerem Ekstraklasy, Kadry Narodowej i klubu piłkarskiego. Zdobyte doświadczenie w sporcie tradycyjnym stanowi naturalny pomost dla nowych aktywności jak marketing e-sportowy oraz sponsoring eventów gamingowych. Czasowo zbiegło się to z premierą doskonale przyjętych na rodzimym rynku akcesoriów gamingowych, które szturmem wdarły się również na rynki zagraniczne, czego potwierdzeniem jest udział firmy MODECOM na największych targach gamingowych w Europie Gamescom 2018. MODECOM press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |