"Moc technologii, siła innowacji" - nowa kampania reklamowa VALVEX |
04.04.2019. | |
Pod hasłem „Moc technologii, siła innowacji” startuje nowa kampania reklamowa firmy VALVEX. Reklama skierowana jest do profesjonalistów, którzy na co dzień używają produktów z grupy asortymentowej marki VALVEX. Kampania ma na celu zwrócić uwagę odbiorców na doświadczenie, jakie VALVEX przekłada na swoje produkty, czyniąc je bezpiecznym, sprawdzonym narzędziem pracy każdego profesjonalisty. Marka stawia na innowacyjność, stale rozwijając produkty w poszczególnych grupach asortymentowych. Głównym motywem kampanii jest znak nieskończoności, który obrazuje trwałość i solidność produktów marki VALVEX. Znak ten, zbudowany z wody, ognia i gazu, symbolizuje kompleksowość oferty firmy w zakresie armatury instalacyjnej do sieci domowych. Z uwagi na mocno sprecyzowaną grupę docelową, firma w komunikacji kampanii koncentruje się na kanałach BTL (głównie materiały POS), wykorzystuje internet i social media. www.valvex.com VALVEX press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |