Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Miraculum S.A.: rejestracja zmiany nazwy Spółki
Miraculum S.A.: rejestracja zmiany nazwy Spółki Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.01.2011.
W dniu 31 grudnia 2010 roku Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia zarejestrował zmianę nazwy Spółki z dotychczasowej: Grupa Kolastyna S.A. w upadłości układowej na nową nazwę: Miraculum S.A. w upadłości układowej.

Zmiana nazwy związana jest z transakcją sprzedaży marki „Kolastyna” oraz z przyjętą przez Zarząd strategią rozwoju Spółki, która zakłada, że marką wiodącą w portfolio Spółki jest marka Miraculum, oferująca preparaty pielęgnacyjne oraz wyroby perfumeryjne dla kobiet i mężczyzn.

Zmiana nazwy firmy nie powoduje zmiany pozostałych danych Spółki, w tym danych adresowych. Zmianie ulegają natomiast adresy mailowe oraz adres strony korporacyjnej .

„Cieszy nas fakt, że Sąd przychylił się do wniosku Zarządu i wydał zgodę na zmianę nazwy przedsiębiorstwa. Powrót do bogatej, bo ponad 86. letniej tradycji Miraculum w wytwarzaniu innowacyjnych preparatów kosmetycznych jest kolejnym krokiem w kierunku restrukturyzacji Spółki. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci oraz kontrahenci pozytywnie zareagują na tę zmianę” – powiedziała Monika Nowakowska, Prezes Zarządu Miraculum.

Spółka uruchomiła też nową stronę korporacyjną, która dostępna jest pod adresem: www.relacje.miraculum.pl. Serwis adresowany jest do partnerów biznesowych, obecnych i potencjalnych inwestorów oraz dziennikarzy, którzy poszukują aktualnych informacji na temat działalności Miraculum.

Program naprawczy Spółki został opracowany i wdrożony do realizacji przez obecny Zarząd w roku ubiegłym. Główne założenia tego planu na lata 2011-2015 zakładają m.in. przeprowadzenie postępowania upadłościowego z wierzycielami, realizację planu naprawy finansów i zadłużenia Spółki oraz systematyczny wzrost sprzedaży.

Głównym celem Miraculum jest wzrost wartości Spółki dla akcjonariuszy oraz odbudowanie pozycji rynkowej wśród firm kosmetycznych działających na polskim rynku. Istotne jest utrzymanie silnej pozycji w segmencie produktów do depilacji oraz preparatów do i po goleniu dla mężczyzn. Miraculum planuje również wzmocnić swoją pozycję rynkową w kategoriach pielęgnacji twarzy i ciała. Cele te Spółka zamierza osiągnąć dzięki wdrażaniu innowacyjnych kosmetyków, ulepszaniu jakości produktów, intensywnym działaniom promocyjnym oraz wzmacnianiu pionu sprzedaży.

W aktualnej ofercie Spółki znajdują się znane i lubiane marki kosmetyczne, oferujące preparaty dla kobiet i mężczyzn: Miraculum, Pani Walewska, Tanita, Być może, Chopin, Brutal, Wars, Lider, Paloma oraz marka Gracja reaktywowana w roku ubiegłym, której korzenie sięgają 1970 r.

Miraculum
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |