Media Expert - Odkrycie Roku 2015! |
24.02.2015. | |
Sieć elektromarketów Media Expert, po raz trzeci została laureatem nagrody Laur Konsumenta 2015. W ramach XI edycji tego znanego, ogólnopolskiego plebiscytu, marce Media Expert przyznano również specjalny Laur Konsumenta - Odkrycie 2015 w kategorii Jakość Obsługi. „W naszej codziennej pracy zwracamy uwagę na każdy szczegół – od lokalizacji sklepu zaczynając, a na kompleksowej i wyczerpującej informacji dla klienta kończąc. Przy tak rozbudowanej sieci sprzedaży i katalogu oferowanych produktów, pełna i szybka informacja jest dla klientów bezcenna. Stawiamy na zespoły znakomicie przeszkolonych doradców, którzy mają za zadanie ułatwić decyzję i dobrać produkty optymalnie dopasowane do oczekiwań konsumentów. Staramy się, by każdy klient był zadowolony z zakupów w Media Expert i zapewne właśnie to przekłada się na zaufanie i sympatię wyrażoną w badaniu przez respondentów.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci. Przypomnijmy - Media Expert jest najszybciej rozwijającą się siecią elektromarketów w Polsce. Obecna na naszym rynku od 2002 roku, niezmiennie dostarcza klientom najlepszy sprzętu RTV i AGD, multimedia, laptopy, foto, smartfony, a w wybranych sklepach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Obecnie, w ramach sieci działa już ponad 330 elektromarketów w całym kraju. Sieć zatrudnia ponad 4 tys. pracowników. „Bardzo cieszy nas kolejne wyróżnienie tą prestiżową nagrodą, podsumowującą wieloletnie działania i wysiłek wielu osób. Dzięki nim jesteśmy dziś jedną z tych polskich firm, które wyznaczają standardy obsługi klienta. Laur Konsumenta oraz tytuł Odkrycie 2015 w kategorii Jakość Obsługi to dla nas również ogromna motywacja do dalszej pracy.” – Marek Grzebita, prezes zarządu Media Expert Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius. Sieć Media Expert w roku 2012 przystąpiła do największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – EURONICS International. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 tys. lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów. Więcej informacji także na www.mediaexpert.pl TERG / Media Expert www.mediaexpert.pl więcej informacji z Media Expert |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |