Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Marketing innowacji na targach Eurotool
Marketing innowacji na targach Eurotool Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.10.2010.
W dniach 13-15 października w Krakowie odbyła się 15, jubileuszowa edycja Targów Obrabiarek, Narzędzi i Urządzeń do Obróbki Materiałów EUROTOOL. W czasie ich trwania kilkuset polskich, ale również zagranicznych producentów oraz dystrybutorów mogło zaprezentować swoje oferty w zakresie specjalistycznych pomiarów, obróbki materiałów, narzędzi, systemów CAD/CAM, wliczając w to również oprogramowanie oraz fachowe wydawnictwo.

Była to idealna okazja, aby w jednym miejscu prześledzić najnowocześniejsze trendy, podpatrzeć rozwiązania u konkurencji oraz zdobyć lub też rozszerzyć bazę partnerów biznesowych.

- Uczestnictwo w targach z pewnością jest korzystne dla firmy. Dzięki temu możemy zdobyć nowe kontakty, nawiązać współpracę z nowymi firmami oraz spotkać się naszymi dotychczasowymi klientami i podzielić się z nimi nowościami.– zdradza Jolanta Gaj z firmy Bison Bial S.A., zajmującej się produkcją oprzyrządowania do obrabiarek, która zaprezentowała m.in. 6-szczękowy uchwyt samocentrujący spiralny z regulowanym osadzeniem.

Dla innych przedsiębiorców motywacją dla uczestnictwa w targach jest jedynie chęć promocji własnych wyrobów. - Na targach wiele nie osiągniemy jeśli chodzi o poznanie nas jako firmy, ponieważ posiadamy ścisłe grono specyficznych klientów, wśród których są producenci podzespołów samochodowych, którzy już nas znają. Chcemy raczej zaprezentować produkty, które sprzedajemy indywidualnym klientom. - podkreśla Bartosz Cebulewski, automatyk z firmy CSN-Stanel Automatyka Sp. z o.o.

Znaczna większość wystawców zdecydowała się na zaprezentowanie swoich urządzeń, niekiedy rozmiarami wielkości paru samochodów osobowych, jak w przypadku kilkumetrowej tokarki Fabryki Urządzeń Mechanicznych Poręba. Jeszcze inni zachęcali do odwiedzenia swojego stanowiska poprzez multimedialne prezentacje, wykonywanie pokazowej pracy montażowej, czy też uśmiechające się hostessy.

- Nasza firma prezentowała swoje usługi w zakresie marketingu innowacji dla branży maszyn przemysłowych i urządzeń do obróbki materiałów. To branża, która obecnie jest jedną z najbardziej innowacyjnych co ma również niebagatelny wpływ na konkurencyjność polskiej gospodarki. Warto by innowacje z tej branży ujrzały światło dzienne. - mówi Katarzyna Kidyba z firmy Alexandrite Group.

 Alexandrite Group
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |