MAKRO przybliża życie codzienne polskich przedsiębiorców z sektora gastronomicznego |
![]() |
![]() |
11.10.2016. | |
Firma MAKRO Cash&Carry Polska przygotowała cykl filmów pokazujących dzień z życia polskich przedsiębiorców. W projekcie udział wzięły trzy lokale gastronomiczne: azjatycka kuchnia fusion ‘’Shoku’’, serwujący kanapki klasy premium ‘’Pogromcy Meatów’’ oraz włoska restauracja ‘’Len Arte’’. Na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl znajdują się szczegółowe informacje na temat wydarzenia oraz interaktywna mapa, na której widoczne są przedsiębiorstwa biorące udział w inicjatywie wraz z ofertą specjalną. Partnerami ,,Dnia Własnego Biznesu" są: specjalizująca się w zakresie technologii i rozwiązań płatniczych Visa, największy polski serwis z recenzjami restauracji Zomato oraz reprezentująca małe i średnie przedsiębiorstwa Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: matrocafe.pl, Newsweek Polska, wyborcza.biz oraz Radio Zet. Filmy dostępne są pod linkami: Prawdziwa włoska robota, czyli historia miłośników dobrej kuchni - Len Arte: bit.ly/2dxow8Z Gdzie zjeść dobrą kanapkę? Zobacz jak robią to Pogromcy Meatów: bit.ly/2d5zLG3 |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | MODECOM | Mondial Assistance | VALVEX | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | Franke | Winkhaus | Gerda | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | ASTOR | Media Saturn | MAPA |