Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Laur Konsumenta i Odkrycie Roku 2010 dla Oshee
Laur Konsumenta i Odkrycie Roku 2010 dla Oshee Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.08.2010.
Nagrody Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010 powędrowały do firmy OSHEE Polska, wiodącego  na polskim rynku producenta napojów izotonicznych. Laur Konsumenta to największy konsumencki konkurs w Polsce organizowany przez dodatek do Rzeczpospolitej - Rzecz o Biznesie.

Pierwszego lutego ankieterzy konkursu Laur Konsumenta rozpoczęli sondaże, których celem było wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i usług. Ankietowane osoby odpowiadały na pytanie, które produkty, marki i usługi ich zdaniem są najlepsze i najbardziej godne polecenia innym kupującym. W 2010 roku w kategorii Napoje Izotoniczne konsumenci przyznali najwyższą nagrodę marce Oshee.

Również w tym roku konsumenci docenili Oshee Detox, przyznając mu Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010. Oshee Detox to napój, który dzięki swojej unikalnej formule i specjalnie dobranym składnikom (EGCG, aloes, cynk) pomaga utrzymać organizm w dobrej formie przez długi czas. EGCG, to związek naturalnie występujący m.in. w zielonej herbacie, który wspomaga usuwanie z organizmu szkodliwych wolnych rodników. Aloes zawiera szereg związków biologicznie czynnych o właściwościach przeciwzapalnych, natomiast cynki i witamina C są niezbędne do utrzymania równowagi systemu immunologicznego.

Złote godło Laur Konsumenta i Laur Konsumenta - Odkrycie 2010 to dla nas wielkie wyróżnienia - mówi Dominik Doliński/Dariusz Gałęzewski, Członek Zarządu OSHEE Polska - zawsze bardzo zależy nam na satysfakcji naszych Klientów, a nagrody te potwierdzają, że produkty Oshee spełniają ich oczekiwania. Cieszymy się, że Konsumenci docenili produkty marki Oshee, to świetna motywacja do dalszego rozwoju i realizacji naszych planów na najbliższe lata.

Oshee jest dynamicznie rozwijającą się marką, która w ciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła pozycję wicelidera na polskim rynku napojów izotonicznych, przy ciągłym wzroście sprzedaży. Oshee jest numerem jeden w zakresie sprzedaży napojów izotonicznych w hipermarketach wyprzedzając tym samym swoich głównych konkurentów.

OSHEE Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |