Kuchnie dobrze dopasowane od IKEA i Scholz&Friends Warszawa |
|
|
15.03.2011. |
IKEA od 14 marca proponuje jeszcze lepsze ceny na wybrane kuchnie. Akcję będzie promował spot TV, w którym towarzyszymy bohaterce, podczas wykonywania codziennych czynności - spaceru po mieście, wjazdu na parking strzeżony, zakupów w sklepie spożywczym…
Wszędzie, nawet w najbardziej nieoczekiwanych i zaskakujących miejscach, nasza bohaterka wyobraża sobie kuchnie. Jakby próbowała sobie zobrazować hasło - "kuchnie IKEA pasują do każdej, nawet najbardziej nietypowej, przestrzeni". Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Scholz&Friends Warszawa. Scenariusz spotu został wybrany w ramach przetargu, który IKEA organizowała latem 2010 roku. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC. Spot będzie emitowany w parze ze spotem wizerunkowym z kampanii obchodów 50-lecia współpracy IKEA z Polską. Emisja jest zaplanowana na najbliższych 5 tygodni.
IKEA |