Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Kolejne wyróżnienie marki Łaciate
Kolejne wyróżnienie marki Łaciate Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.11.2010.
Marka Łaciate znalazła się w gronie TOP 50 czyli najsilniejszych marek w Polsce w najnowszym badaniu BrandAsset Valuator przeprowadzonym przez BAV Consulting.

-To kolejne cenne wyróżnienie dla naszej sztandarowej marki, które bardzo cieszy – mówi Edmund Borawski, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, właściciela marki Łaciate.  –Łaciate istnieje na rynku od ponad 10 lat i cieszy się niezmiennym uznaniem konsumentów, co oczywiście jest dla nas- producenta „łaciatych” produktów wielkim wyróżnieniem i świadczy o tym, że trafiamy w gusta klienta  i zapotrzebowanie rynku – dodaje Borawski.

Przypomnijmy, iż w portfolio marki Łaciate znajduje się mleko, mleczka smakowe, mleko zagęszczone, masło, mixełko oraz śmietanka.  

Kolejną falę badań kondycji marek obecnych na rodzimym rynku przeprowadziła BAV Consulting – należąca do grupy Young & Rubicam Brands. Globalne badanie BrandAsset Valuator to autorski projekt BAV opierający się na 4 filarach:
1.    wyróżnialność - pokazuje, czym marka różni się od innych, co jest w niej unikalnego, czy konsumenci są skłonni zapłacić więcej niż za zwykły produkt, jak cechy charakterystyczne marki przełożyć na marżę i zysk,
2.     zapotrzebowanie - mówi w jakim stopniu marka odpowiada na potrzeby konsumentów i na ile jest adekwatna do ich oczekiwań,
3.    szacunek - odzwierciedla, w jakim stopniu marka spełnia swe obietnice, jaki jest poziom zaufania konsumentów do marki i jej reputacja,
4.    wiedza  - pokazuje stopień zażyłości konsumenta z marką, jak konsument rozumie markę, jak z niej korzysta. Ten filar odnosi się do doświadczeń konsumentów i jest kumulacją wszystkich działań marketingowych od momentu wprowadzenia marki na rynek.
Trzy pierwsze miejsca w badaniu zajęły marki: Lipton, WOŚP i Delicje.
 BrandAsset Valuator to światowe badanie opinii konsumenckich i innowacyjne narzędzie mierzące kondycję i wartość marek. Stanowi podręcznikowy kanon współczesnego marketingu.

Właścicielem i producentem marki Łaciate jest SM Mlekpol – niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia 13% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki Mlekpolu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów (w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim) oraz 14,5 tysiąca dostawców – producentów mleka. Spółdzielnia zatrudnia ponad 2400 osób.

SM Mlekpol
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |