Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Klienci w czasie pandemii częściej wybierają usługi serwisowe
Klienci w czasie pandemii częściej wybierają usługi serwisowe Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.02.2021.


W ostatnich miesiącach klienci MediaMarkt wykazują znacząco większe zainteresowanie usługami serwisowymi, oferowanymi przez sieć. Użytkownicy nowych technologii podczas lockdownu oczekują kompleksowej oferty, uzupełniającej wybór produktu.

Wiele osób stanęło w ostatnim czasie przed koniecznością wyposażenia gospodarstwa domowego w sprzęt umożliwiający pracę i naukę zdalną. Duża część zakupów urządzeń elektronicznych dokonywana jest online, co ogranicza możliwość konsultacji z doradcą w sklepie. Jednocześnie postęp technologiczny z miesiąca na miesiąc stawia przed użytkownikami coraz więcej wyzwań w obsłudze. Aby w pełni cieszyć się zakupionym sprzętem, klienci częściej decydują się na powierzenie fachowcom przygotowania urządzenia i zabezpieczenia go do pracy zgodnie z własnymi potrzebami.

Pandemia zmieniła preferencje naszych klientów. Nie tylko częściej kupują przez internet, ale także oczekują sprawnych usług serwisowych. Wielu z nich korzysta obecnie z naszej szerokiej oferty okołosprzedażowej. Dzięki temu, inwestując relatywnie niewielkie środki, użytkownicy nowych technologii mają zagwarantowaną łatwość instalacji oraz bezpieczeństwo korzystania z urządzeń. W MediaMarkt mogą kupić odpowiedni sprzęt, ubezpieczyć go, naprawić i właściwie skonfigurować – mówi Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług MediaMarktSaturn Polska.

Od początku pandemii szczególnie dużym zainteresowania cieszą się usługi takie jak:

  • Konfiguracja urządzenia: użytkownicy od razu po zakupie oczekują urządzenia w pełni gotowego do pracy. Usługi oferowane dla komputerów, tabletów oraz telefonów obejmują między innymi pierwsze uruchomienie, instalację oprogramowania, przegrywanie danych oraz zainstalowanie niezbędnych aplikacji czy programów  wybranych przez klienta.
  • Instalacja programów antywirusowych: usługa szczególnie istotna w dobie coraz powszechniejszych ataków hakerskich, prób oszustw oraz wyłudzeń. Warto nadmienić, że płacąc za jedną licencję, użytkownicy mogą objąć ochroną wiele urządzeń, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych.
  • Gwarancja Plus: sprawdza się zwłaszcza w okresie, gdy cała rodzina przebywa długo w domu, a ze sprzętu korzystają dzieci, co zwiększa ryzyko jego uszkodzenia. W zależności od wybranego wariantu, rozszerzona ochrona gwarancyjna obejmuje m.in. dłuższy czas i szerszy zakres szkód, w tym również w części wariantów uszkodzeń mechanicznych.

W MediaMarkt można od razu zadbać o ochronę sprzętu w przypadku między innymi: awarii, nieszczęśliwego wypadku, kradzieży czy rabunku.

Oprócz wyżej wymienionych usług w MediaMarkt dużym zainteresowaniem cieszą się także inne formy serwisu, m.in.:

  • Usługi dla RTV: obejmujące między innymi instalację i konfigurację odbiorników. W ofercie MediaMarkt dostępna jest optymalizacja telewizora, przeprowadzana przez pracowników Strefy Usług, polegająca na zoptymalizowaniu parametrów obrazu, co zapewnia dużą żywotność sprzętu oraz sprawia, że obraz prezentuje się idealnie przy jak najniższym zużyciu prądu. Bardzo popularną usługą jest również kalibracja odbiornika. Polega ona na regulacji przy wykorzystywaniu profesjonalnych urządzeń pomiarowych, która wykonywana jest przez wyspecjalizowaną firmę. Po jej zakończeniu klient otrzymuje certyfikat THX i ISF oraz może cieszyć się pięknem kinowego obrazu w swoim domu. Usługi dla RTV dotyczą także instalacji kina domowego, serwisu anteny oraz magazynowania sprzętu.
  • Ochrona ekranu: uszkodzenia wyświetlacza należą do najczęściej zgłaszanych usterek urządzeń elektronicznych. MediaMarkt oferuje wysoko wyspecjalizowaną ochronę ekranu nie tylko dla telefonów czy tabletów, ale również dla aparatów fotograficznych oraz smartwatchów. Nieinwazyjna, a zarazem ekstremalnie odporna folia ochronna zapewni bezpieczeństwo urządzeniom w każdej sytuacji.
  • Usługi dla AGD: podłączenie sprzętów z tej grupy sprawia przeważnie spore trudności i wymaga specjalistycznej wiedzy. Dlatego MediaMarkt oferuje usługi, takie jak podłączenie do sieci gazowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń do zabudowy, czujników gazu, czadu czy dymu, przełożenie drzwi w lodówce, czy magazynowanie sprzętu.

Pełną informację o zakresie usług dostępnych w MediaMarkt można uzyskać m.in. na stronie https://mediamarkt.pl/uslugi . Oprócz szerokiej oferty serwisowej warto zwrócić uwagę na nową usługę dostępną w sklepach stacjonarnych – wymianę używanego smartfona na kartę podarunkową. W jej ramach klienci mogą oddać do sklepu niepotrzebny, stary smartfon w zamian za kartę podarunkową. Zyskują dzięki temu środki na kolejne zakupy i mogą być pewni, że pozbywają się niepotrzebnego już urządzenia elektronicznego w sposób przyjazny dla środowiska. MediaMarkt jest pierwszą siecią na rynku elektroniki użytkowej w Polsce, która oferuje takie rozwiązanie. Wielu klientów docenia także przystępną ofertę usług finansowych MediaMarkt, w tym atrakcyjny system zakupów ratalnych 0%.



MediaMarktSaturn Polska
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |