Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Już znalazłeś idealny prezent na święta!
Już znalazłeś idealny prezent na święta! Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.11.2009.
 
Idealny podarunek powinien nie tylko zaskoczyć, ale i zachwycić. Najlepiej, by był funkcjonalny, a przy tym świetnie się prezentował. Powinien pasować do upodobań obdarowywanego, a także do wystroju jego mieszkania. NESCAFÉ® Dolce Gusto® spełnia wszystkie te wymagania. Na rynku właśnie pojawił się nowy model ekspresu NESCAFÉ® Dolce Gusto® - Melody 2, a do tego limitowana edycja nowoczesnych ekspresów w trzech modnych kolorach POP.

Ekspresy NESCAFÉ® Dolce Gusto® Melody 2 to najnowsza odsłona ekspresów na  kapsułki z kawą NESCAFÉ. Unowocześniono w nich design, zwiększono zbiornik na wodę na 1,5-litrowy, a także ciśnienie do mocy 15 barów. Teraz otrzymasz jeszcze więcej jedwabistej, aromatycznej pianki „cremy” na powierzchni swojej ulubionej kawy. Każdy ekspres posiada także funkcję automatycznego przejścia w stan uśpienia, dzięki której zużycie energii zostało ograniczone do 0,4 W/h.



Przygotowanie kaw i czekolady w ekspresie NESCAFÉ® Dolce Gusto® zajmuje kilkadziesiąt sekund. Wystarczy napełnić łatwo wyjmowany zbiornik wodą, włożyć kapsułkę z wybranym napojem i przesunąć przełącznik. Każdy użytkownik może indywidualnie dozować ilość oraz intensywność napoju wedle swoich preferencji. Po zakończeniu procesu parzenia kawy wystarczy wyjąć zużytą kapsułkę.

Kawiarnia pod choinką?


Ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® zapewnia wybór kaw jak w kawiarni w Twoim domu! Ten wyjątkowy ekspres ciśnieniowy, w połączeniu z kapsułkami, pozwala błyskawicznie przygotować bogaty asortyment kaw! Do wyboru mamy: aromatyczną Caffè Lungo, intensywną Espresso, Espresso Intenso z jeszcze mocniejszym charakterem, włoską Cappuccino i jej letnią wersję Cappuccino Ice, trójwarstwową Latte Macchiato, delikatną Aroma i pyszną czekoladę. Ponadto, na stronie internetowej www.dolce-gusto.pl można zamówić dwie zupełnie nowe kawy:

  • Latte Macchiato Unsweetened – to spienione mleko, do którego wlano "naparstek" mocnego, intensywnego Espresso. Teraz bez dodatku cukru, specjalnie dla tych, którzy nie słodzą.
  • Mocha - to idealne połączenie aromatycznego espresso, mleka i gorącej czekolady. Pozwól sobie na chwilę słodkiej przyjemności, która umili Ci długie, zimowe wieczory.

Gwiazdka w kolorze POP!

    Osobie, która ceni klasykę, elegancję i wysoką jakość otaczających ją przedmiotów podaruj ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® w jednym z trzech, klasycznych kolorów: czarnym, czerwonym albo fioletowym.

Tym wielbicielom kawy, którzy cenią oryginalny design i śmiałe, zaskakujące kolory proponujemy ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® w kolorze świeżej limonki, soczystej pomarańczy albo delikatnej lilii.
Kolory POP są dostępne w sklepie internetowym www.dolce-gusto.pl
Do każdego ekspresu dołączony jest GRATIS specjalny zestaw powitalny, który zawiera paczkę z 12 kapsułkami NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

    Wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi ekspresami NESCAFÉ® Dolce Gusto® zapraszamy na stronę www.dolce-gusto.pl , na której znajdują się szczegółowe informacje o kawie i ekspresie. Na stronie internetowej znajduje się także sklep, w którym można kupić atrakcyjne akcesoria m.in. filiżanki w designerskich kształtach, eleganckie stojaki na kapsułki, dzbanki na mleko, łyżeczki do Espresso, Latte Macchiato i Caffé Lungo oraz kapsułki NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Wprowadzenie nowego modelu ekspresu NESCAFÉ® Dolce Gusto® - Melody 2 wsparte jest kampanią reklamową prowadzoną od połowy listopada do końca grudnia w największych stacjach telewizyjnych, wybranych tytułach prasowych, w Internecie, a także na ekranach kin w całym kraju. Kampania wspierana będzie dodatkowo wizualizacjami w holach kinowych. Ponadto, w najważniejszych sieciach detalicznych, w sklepach RTV/AGD i największych hurtowniach Cash&Carry prowadzone są prezentacje nowego rozwiązania połączone z możliwością degustacji (organizowane przez firmę Euro RSCG). Za adaptację spotów telewizyjnych jest odpowiedzialna agencja McCann Erickson Polska. Realizacją projektów materiałów POS zajmuje się agencja Artgraph. Za przygotowanie strategii i kreacji programu CRM dla serwisu www.dolce-gusto.pl odpowiedzialna jest agencja Netizens. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Nestlé Polska
WIĘCEJ INFORMACJI z Nestle Polska S.A. (PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |