Skip to content

Reklama

START
Innowacyjne wody ziołowe pod marką Białowieski Zdrój Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.06.2012.


Białowieski Zdrój rozwija nową kategorię i jako pierwszy na rynku wprowadza wody ziołowe.

Białowieski Zdrój to woda pochodząca z jednego z najczystszych regionów Polski  z Podlasia, z okolic malowniczej Białowieży, z miejsca objętego szczególną ochroną. To czyste, nieskażone ludzką ręką miejsce, jest również idealnym obszarem dla rozwoju polskich ziół.

Po raz pierwszy na polskim rynku wprowadzone zostaną wody ziołowe.  Z uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny produkt z obszaru wód smakowych. Pod marką Białowieski Zdrój dostępne będą wody o smaku rumianku oraz melisy – dwóch najbardziej popularnych polskich ziół.

„Dotychczas konsument  miał wyłącznie wybór  owocowych wód smakowych. Nowe smaki - rumianek i melisa - są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska - Smak obu nowości jest delikatny, lekko ziołowy. Tworząc je przyświecała nam idea, że produkt musi być przede wszystkim smaczny.

Ziołowa wersja wód Białowieski Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, elegancji i wysokiej jakości.

Wody dostępne są w wersji niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój o smaku rumianku i o smaku melisy w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności  0,75l.

Wprowadzeniu wody na rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe – większość z nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Wraz z debiutem wody na rynku ruszył fan page na Facebooku www.facebook.com/jestemwodą oraz strona internetowa www.bialowieskizdroj.pl . Poza tym przewidziano działania z zakresu ATL oraz social media.






Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |