Grupa Hortex zmienia siedzibę i wprowadza się do Adgar Park West |
10.07.2024. | |
W warszawskim biurowcu Adgar Park West w ostatnich miesiącach panuje duży ruch. Do grona firm, które wybrały budynek na swoją siedzibę dołączył m.in. gigant branży spożywczej, Grupa Hortex, a także Teatr Scena Współczesna. Sukces w pozyskiwaniu nowych najemców to efekt umiejętnego wykorzystania trendów i komponowania atrakcyjnej oferty tradycyjnego najmu powierzchni biurowej, a także rozwój funkcjonalności i konsekwentna modernizacja całego obiektu. Grupa Hortex, na którą składają się spółki Hortex oraz Polski Ogród, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w naszym kraju, która od ponad 60 lat jest synonimem wysokiej jakości produktów w segmencie mrożonych warzyw i owoców oraz soków, nektarów oraz napojów. Centrala przedsiębiorstwa zmieniła właśnie siedzibę i od września jej pracownicy będą mogli korzystać z funkcjonalnych i wygodnych biur w Adgar Park West. Łącznie Hortex wynajął 1400 mkw z pełnym fit-out’em powierzchni, obejmującym kompletną aranżację i dostosowanie infrastruktury biurowej do wymagań najemcy. „Hortex zdecydował się na najem długoterminowy, ponieważ poszukiwał biura szytego na miarę i zaaranżowanego według firmowych wytycznych. Poza funkcjonalnościami samej przestrzeni biurowej, musieliśmy uwzględnić w rozwiązania pozwalające na przechowywanie produktów, z których Hortex jest przecież znany na całym świecie, jak mrożonek, lodów. Mamy jednak doświadczenie i kompetencje, by tworzyć przestrzeń idealnie dopasowaną do oczekiwań i to właśnie, w połączeniu z udogodnieniami samego biurowca oraz jego walorami lokalizacyjnymi, zaowocowało związaniem się firm wieloletnim kontraktem” – mówi odpowiedzialna za tę transakcję Angelika Wilk, Leasing and Flexible Workplaces Manager w Adgar Poland. Na kompleks Adgar Park West składają się 3 budynki biurowe o łącznej powierzchni 43 000 mkw., usytuowane przy Al. Jerozolimskich 181. Blisko stąd do Dworca Zachodniego (PKP i PKS), Lotniska Okęcie i południowej obwodnicy Warszawy, a także centrów handlowych i Parku Szczęśliwieckiego. Do dyspozycji pracowników Grupy Hortex oraz pozostałych najemców jest ponad 800 miejsc w podziemnym i naziemnym parkingu samochodowym. To, co wyróżnia w zasadzie wszystkie warszawskie obiekty Adgar Poland, to ich wielofunkcyjność, zgodna z urbanistycznym trendem mixed-use i tzw. miast 15-minutowych. Nie inaczej jest z kompleksem Adgar Park West, w którym pracownicy tutejszych biur mogą korzystać z usług przedszkola, siłowni, kawiarni, restauracji, punktów sklepowych, a nawet ekologicznej myjni. Dodatkowo, do dyspozycji najemców jest bezpłatna wypożyczalnia rowerów, parasole, wifi w lobby budynkowym. W ostatnim czasie parking naziemny wyposażony został dodatkowo w nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych - ABB Terra Wallbox o mocy do 22 kW. W budynku A otwarta została również bezpłatna dla najemców Strefa Relaksu z wygodnymi kanapami, rzutkami, piłkarzykami i flipperami. W Adgar Park West można również skorzystać z oferty kulturalnej, bowiem od marca spektakle wystawia tu Teatr Scena Współczesna. Jak informują przedstawiciele Adgar Poland, w kompleksie Adgar Park West są jeszcze wolne biura o powierzchni od 150 do 1000 mkw. Oprócz klasycznej powierzchni biurowej, dostępne są również elastyczne formy najmu w ramach Flexi Lease by Adgar oraz konceptu Brain Embassy. Warto dodać, że według kwietniowego raportu JLL „Rynek biurowy w Warszawie” biura w obiektach zlokalizowanych w korytarzu Al. Jerozolimskich należały w pierwszym kwartale 2024 r. do najchętniej wynajmowanych w Warszawie, obok strefy Centrum oraz biznesowego Służewca. Proces negocjacji kontraktu pomiędzy Adgar Poland i Hortex wspierała agencja nieruchomości komercyjnych ShareSpace. „Zmiana dotychczasowej, wieloletniej siedziby Grupy Hortex poprzedzona była analizami i skrupulatną oceną potencjalnych, nowych lokalizacji. Adgar Park West najlepiej wpasował się w oczekiwania naszego Klienta, dla którego oprócz licznych udogodnień i funkcjonalności obiektu, istotne było elastyczne i otwarte podejście właściciela budynku do zgłaszanych na etapie negocjacji potrzeb” – podsumowuje Robert Chmielewski, Co-Managing Partner w ShareSpace. Adgar Poland |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |