Ponad 130 Architektów i Projektantów gościło 21 czerwca na wyjątkowym evencie: „Zmysły podróżą do świata wnętrz” zorganizowanym przez markę Cerrad w Lublinie, w Hotelu Arche. Partnerem wydarzenia był salon Impero Bocheński Lublin.
Kolejnym miejscem na mapie naszych wyjątkowych spotkań dla architektów wnętrz znalazł się Lublin. W stylowych wnętrzach Hotelu Arche zaproszeni goście mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi płytkami gresowymi wielkoformatowymi linii Cerrad x La Mania Home: Brazilian Quartzite, Ceppo Nuovo, Modern Concrete i Marmo Thassos/Morocco. To kolejne po Kaliszu, Łodzi, Opolu i Rzeszowie magiczne spotkanie zorganizowane przez Cerrad specjalnie dla Architektów i Projektantów wnętrz.
„Zmysły podróżą do świata wnętrz” to autorski cykl szkoleń. Wyjątkowe spotkania angażują wszystkie 5 zmysłów. Poprzez przedmioty nawiązujące do inspiracji danej kolekcji, charakterystyczną roślinność, muzykę i menu nawiązujące do Brazylii, Maroko, Grecji, Mediolanu, czy Nowego Jorku Cerrad chcemy sprawić, by nasz produkt i firma Cerrad na długo zapadły w pamięci wszystkich uczestników.
- Zaprosiliśmy naszych gości we wspólną podróż, inną niż dotychczas, gdzie produkt nie oznacza tylko parametrów technicznych, formatu, czy walorów wizualnych. Odkryliśmy przed uczestnikami kolekcje, które pozwolą im stworzyć wnętrza pełne emocji, gdzie współgrające ze sobą elementy zadziałają na każdy zmysł - mówi Łukasz Majewski, koordynator ds. szkoleń firmy Cerrad.
Idealne wnętrze to nie tylko przestrzeń i wypełniające ją przedmioty. To cała gama emocji, przeżyć i uczuć, do odkrycia której prowadzą nas wszystkie zmysły. Doskonale wie o tym Marta Siembab – jedyna polska senselierka, niezależny ekspert przekazujący wszechstronną wiedzę związaną ze zmysłem węchu. Podczas spotkania uczestnicy mogli poznać rolę zmysłu węchu w projektowaniu wnętrz i skomponować własny zapach podczas specjalnie przygotowanych warsztatów.
Nowe kolekcje płytek gresowych powstały we współpracy z marką La Mania Home, dlatego na spotkaniu nie mogło zabraknąć również Aleksandry Pietrzyk-Zawadzkiej, dyrektor ds. marketingu i komunikacji marek, która o projekcie opowiedziała z perspektywy marki fashion.
Grupa Cerrad oddając w ręce Profesjonalistów wyjątkowy produkt wierzy, że z jego udziałem powstaną wnętrza pełne emocji, a najnowsze kolekcje płytek gresowych: Brazilian Qurtzite, Modern Concrete, Marmo i Ceppo Nuovo sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających odbiorców. Dowodem na to są opinie Gości.
- Spotkanie oceniam na mocne 10. Była to świetna okazja do poznania wielu nowych osób z branży. Prezentacja produktów była na bardzo wysokim poziomie, nowe kolekcje są po prostu genialne! Z pewnością wykorzystam je w swoich projektach. Dodatkowo event z zapachami to dla mnie coś zupełnie nowego. Nigdy nie miałem możliwości uczestniczenia w takich warsztatach. Jestem mile zaskoczony. Zarówno pomysł, jak i realizacja wydarzenia były fantastyczne. Oby więcej takich inicjatyw – mówi Cezary Myszak, założyciel i główny architekt Dreamup Design.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom i naszemu Partnerowi Impero Lublin.
Grupa CERRAD press box |