Extra Żytnia 0,7 l w nowym, ekskluzywnym opakowaniu |
09.12.2010. | |
W tym roku, jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia, na rynku pojawi się Extra Żytnia o pojemności 0,7 l, w nowym, eleganckim opakowaniu. To kolejna odsłona strategii mającej na celu odświeżenie wizerunku marki.
Extra Żytnia w kartoniku z pewnością stanowić będzie miły, świąteczny upominek. Doskonała jakość trunku, jak również eleganckie opakowanie i niezmieniona cena, to atuty, które niewątpliwie wyróżnią ją na sklepowej półce spośród pozostałych produktów tego segmentu. Wprowadzenie nowego, ekskluzywnego opakowania Extra Żytniej 0,7 l ma na celu przede wszystkim kontynuowanie strategii zmiany identyfikacji wizualnej marki. W ten sposób producent, Polmos Bielsko – Biała realizuje założenia kampanii Nowa Tradycja, która podkreśla długą i bogatą historię Extra Żytniej, stawiając jednocześnie na nowoczesność marki. Extra Żytnia została w tym roku laureatką Srebrnego Medalu w konkursie Vodka Masters. Jurorzy przyznali jej drugie miejsce w kategorii wódka z Europy Wschodniej. Udoskonalona receptura składniki (górska woda) i proces produkcji (czterokrotnie destylowany spirytus) przyczyniły się do tak wysokiej oceny ekspertów. Więcej informacji na stronie www.extrazytnia.com.pl POLMOS BIELSKO – BIAŁA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |