Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Europejskie spotkanie ebiznesu w Poznaniu
Europejskie spotkanie ebiznesu w Poznaniu Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.10.2010.
W dniach 22-23 października do Poznania zjadą e-przedsiębiorcy z całej Europy, aby pochwalić się swoimi nowymi pomysłami na e-biznes podczas jedynych takich targów w Polsce – DemoCamp East/West 2010. 
DemoCamp East/West to międzynarodowe wydarzenie zorientowane na start-upy internetowe, w którym oprócz młodych firm wykorzystujących technologie IT, biorą udział fundusze oraz inkubatory zainteresowane ich wspieraniem. Pierwsza edycja targów DemoCamp odbyła się w 2008 roku w Szczyrku. Edycja w 2009 roku, w Poznaniu, zgromadziła ponad 300 widzów i 40 wystawców z całego kraju.

Tegoroczna, trzecia edycja DemoCamp odsłania swoje nowe oblicze. Tym razem, na dwudniowe targi, organizatorzy zaprosili do udziału nie tylko start-upy z Polski, ale także europejskie projekty z Niemiec, Czech czy Litwy.

Adam Zygadlewicz, Fundacja Polak 2.0, organizator targów – „Zwykło się mówić, że w Polsce branża e-biznesu „siedzi w piwnicy”. Nasza Fundacja prowadzi wiele działań, wspomagających młodych adeptów e-biznesu. Wskazujemy im drogę, a także pokazujemy jak zdobyć środki aby wydostać się z piwnicy”. Uważamy, że najlepszym z możliwych ruchów jest dać im możliwość pokazania się przed potencjalnymi klientami i inwestorami. Pokazać im jak się rozwijać, aby mogli robić to samemu.”

W pierwszy dzień Targów odbędzie się międzynarodowy konkurs Start-Up’ów, któremu przyglądać się będą obserwatorzy oraz grono zaproszonych ekspertów, tworzących niezależne Jury. Komentatorzy zostaną wybrani spośród międzynarodowych osobowości  branży IT. Wśród potwierdzonych już gości są Michał Brański (o2.pl) czy Artur Kurasiński  (Revolver Interactive), Bartłomiej Gole (SpeedUp Group) oraz Krzysztof Kowalczyk (UBIK BC). Po całym dniu zmagań prezentacji i ocen jury nastąpi uroczyste wyłonienie najlepszych start-up’ów 2010 roku. Galę tę uświetni występ wybitnej pianistki, która sławę zdobyła dzięki serwisowi YouTube.  

Drugi dzień Targów upłynie pod znakiem międzynarodowego barcampu. Tego dnia odbywać się będą dwie równoległe sesje, skoncentrowane wokół kwestii programowania, projektowania, marketingu w Internecie i zagadnień związanych z uruchamianiem i rozwijaniem StartUpów internetowych. Agenda będzie zbudowana przez samych uczestników, każdy zainteresowany wygłoszeniem prezentacji będzie miał możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami i pomysłami.

Sponsorami generalnymi DemoCamp 2010 są SpeedUp Group oraz Allegro – organizator konferencji e-nnovation. Sponsorem pomocniczym został Ventures Hub, natomiast patronat merytoryczny objęło iAB. Wśród patronów medialnych znaleźli się: NetPR.pl, GoldenLine.pl, Gazeta.pl, Magazyn ProSeed, CHIP.pl, Spryciarze.pl, Dziennik Internautów, Interaktywnie.com oraz WebShake.tv.

Targi DemoCamp East/West 2010 odbędą się w dniach 22-23 października na ternie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Bilet wstępu, upoważniający do wejścia na dwa dni, kosztuje zaledwie 19 zł. Start-upy, które chciałyby wystawić się podczas Targów szersze informacje mogą uzyskać na stronie http://democamp.org



Fundacja Polak 2.0, o organizatorze:
Motywem przewodnim, na którym opiera się działalność Fundacji, jest szeroko pojęta ewangelizacja postawy Polaka 2.0. Polak 2.0. jest otwarty na nowe technologie informatyczne, rozmaite narzędzia, wspomagające organizację zarówno życia prywatnego, jak i zawodowego (z naciskiem na wykorzystywanie web-aplikacji, aktywne korzystanie z dostępu mobilnego, rozumienie i wspieranie otwartych standardów).

Polak 2.0 to mieszkaniec globalnej wioski informacyjnej, który czuje silny związek historyczny i kulturowy z Polską, ale jednocześnie w myśleniu o swojej przyszłości, karierze i rozwoju biznesu nie sprowadza się jedynie do granic swojego kraju, czerpiąc pełnymi garściami z możliwości, jakie stwarza mu nieograniczony dostęp do Internetu.

Głównym sposobem realizacji celów jest organizowanie otwartych spotkań i warsztatów związanych z branżą internetową. Do projektów startupowych prowadzonych przez Fundację należą, m.in. poznański Barcamp, HackFest. Fundacja podjęła również działania w nowych obszarach; zorganizowała między innymi ShopCamp dla sklepów internetowych, FoodCamp - dla branży gastronomicznej oraz BridgeCamp promujący technologie internetowe wśród organizacji pozarządowych.

Więcej informacji: http://polak20.pl

BrandStyle
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |