e-piotripawel.pl - wyniki i plany |
10.05.2011. | |
Rynek usług w ramach zakupów przez internet w branży spożywczej rozwija się z ogromną dynamiką, co zauważa także sieć "Piotr i Paweł". „Piotr i Paweł” od blisko 8 lat rozwija tę część swojej działalności i obecnie usługa dostępna jest dla klientów w 7 dużych ośrodkach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz i Płock) i ponad 200 okolicznych miejscowościach. Będąc jednym z prekursorów na polskim rynku w branży operatorów spożywczych od początku maja 2011 roku firma wprowadziła szereg zmian wizerunkowych i funkcjonalnych na stronie www.e-piotripawel.pl . Sieć „Piotr i Paweł” stawia przed sobą ambitne plany co do obrotów w roku 2011. Szacuje się, iż w największym pod względem udziału regionie warszawskim obroty sklepu internetowego "Piotr i Paweł" wyniosą ponad 25 mln, co powinno umocnić pozycję sieci "Piotr i Paweł", jako lidera sprzedaży internetowej w Warszawie. O możliwości osiągnięcia takiego wyniku świadczy fakt, iż w pierwszych czterech miesiącach tego roku obrót i ilość zamówień w tym regionie wzrosła o 50% w stosunku do roku ubiegłego. Podobną dynamikę odnotowywuje się w pozostałych lokalizacjach, gdzie realizowana jest usługa e-zakupów "Piotr i Paweł". Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl ) WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |