Drogerie Laboo - już ponad 40 sklepów w sieci i nowy serwis internetowy |
11.03.2011. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowoczesna sieć drogerii Laboo powiększyła się od początku roku o kolejne 15 sklepów i liczy już ponad 40 punktów sprzedaży w całej Polsce. Zainteresowanie Laboo cały czas rośnie, coraz więcej właścicieli niezależnych, dobrych drogerii przekonuje się o zaletach nowatorskiego projektu opartego na współwłasności.
Laboo to nowatorska sieć drogerii oparta na formule współwłasności. Jest to forma prawna stosunkowo nowa na rynku i wśród sklepów drogeryjnych jest ona unikalna. W odróżnieniu od innych obecnych form zmierzających do konsolidacji ta daje jej uczestnikom realny wpływ na kształt sieci. Jednocześnie przystąpienie do niej nie wymaga wnoszenia opłat licencyjnych czy tych na fundusz marketingowy. Nie oznacza to jednak, iż udziałowcy pozbawieni są wsparcia marketingowego. Wręcz przeciwnie. W drogeriach Laboo regularnie wydawane są gazetki reklamowe, przygotowywane plakaty, czy prowadzone innego rodzaju aktywności marketingowe. Porównanie przykładowych zalet i wad projektu Laboo w stosunku do najpopularniejszych w Polsce formatów sieciowych – franszyzy i grupy zakupowej – przedstawia poniższa tabela.
W marcu uruchomiona została także nowa strona internetowa pod adresem www.drogerielaboo.pl Oprócz podstawowych informacji o sklepach sieci, można tam znaleźć m.in. regularnie aktualizowanego bloga z poradami kosmetycznymi i aktualną gazetkę promocyjną. Pierwsza część nowej strony – mówi Józef Jadach Prezes Zarządu Laboo Sp. z o.o. - skierowana jest do konsumentów. Możemy tam znaleźć aktualną ofertę promocyjną, wyszukiwarkę najbliższej drogerii, prowadzony przez profesjonalistkę blog z poradami kosmetycznymi. Internauci mogą też odbyć wirtualny spacer po sklepie wchodzącym w skład sieci. W ramach bloga oferujemy również wyjątkową atrakcję – Wirtualny Makijaż. Raz w miesiącu wybrana osoba może obejrzeć na łamach bloga graficzną symulację swojego profesjonalnego makijażu dobranego specjalnie do wybranej okazji i kreacji. Drugą istotną funkcjonalnością nowego serwisu internetowego jest część związana z komunikacją wewnętrzną sieci. Wszyscy jej uczestnicy posiadają indywidualne konta i po zalogowaniu mają dostęp do bazy wiedzy, narzędzi i instrukcji związanych z bieżącym prowadzeniem biznesu. Laboo |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |