Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow DHL Express Liderem Społecznej Odpowiedzialności - Dobra Firma 2011
DHL Express Liderem Społecznej Odpowiedzialności - Dobra Firma 2011 Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.12.2011.
DHL Express (Poland), największy dostawca na rynku krajowych i międzynarodowych przesyłek ekspresowych, została laureatem tegorocznej edycji programu Lider Społecznej Odpowiedzialności-Dobra Firma 2011 – otrzymując tytuł lidera i certyfikat „Dobra Firma 2011”.

Przyznanie tytułu Lidera Społecznej Odpowiedzialności-Dobra Firma 2011 potwierdza pozycję DHL Express jako firmy solidnej i wrażliwej na potrzeby otoczenia, jednocześnie prezentującej postawę dobrego pracodawcy i rzetelnego partnera w kontaktach biznesowych.

Od wielu lat DHL Express aktywnie wspiera działalność CSR i uczestniczy w ogólnopolskich i lokalnych projektach, niejednokrotnie będąc ich pomysłodawcą i zarazem realizatorem. Niektóre z nich zostały zauważone, a nawet docenione przez opinię publiczną. DHL Express kilkakrotnie została wyróżniona w konkursie „Firma Bliska Środowisku”, a także była jednym z trzech finalistów z Polski Pierwszej Europejskiej Nagrody CSR w 2008 roku. Od trzech lat zgodnie z globalną strategią CSR działalność firmy koncentruje się na czterech obszarach - pracownicy, klienci, społeczeństwo i środowisko.

„Jesteśmy niezmiernie dumni z otrzymanego tytułu Lidera Społecznej Odpowiedzialności-Dobra Firma 2011. To prestiżowe wyróżnienie jest wynikiem konsekwentnie realizowanej od wielu lat polityki CSR w naszej firmie i zaangażowania całego zespołu DHL Express, bez którego żaden sukces nie byłby możliwy. Nasze zaangażowanie w inicjatywy CSR już na stałe wpisuje się w globalną działalność firmy. Dzisiaj pragniemy być nie tylko postrzegani jako firma innowacyjna, ale jednocześnie przyjazna dla pracowników, klientów oraz dbająca o środowisko”.

Lider Społecznej Odpowiedzialności-Dobra Firma to ogólnopolski program, którego celem jest wskazanie Liderów w zakresie realizacji założeń CSR (odpowiedzialność społeczna biznesu). Specjalnie powołana Kapituła ocenia stopień zaangażowania firm w działalność charytatywną, sponsorską, realizowaną politykę firmy jako pracodawcy oraz inne pozytywne aspekty prowadzonej przez nią działalności – np. zaangażowanie w ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami: klientów, pracowników, społecznością lokalną. Patronat nad programem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, zaś organizatorem jego jest redakcja Forum Biznesu.

DHL (Express) Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |