Da Grasso promuje Meksyk |
07.09.2010. | |
Da Grasso – największa w Polsce sieć pizzerii i restauracji – rozpoczęła kampanię reklamową nowego Menu Meksykańskiego. Działania będą prowadzone w internecie. Da Grasso to największa w Polsce sieć ponad 200 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w blisko 150 miastach. Każdego dnia sieć sprzedaje 40.000 sztuk pizzy.
Dotychczas oferta Da Grasso obejmowała wspaniałą pizzę serwowaną zawsze z unikalnymi w smaku sosami, a także makarony, przekąski oraz sałatki. Restauracje Da Grasso oferują również dania z grillowanych mięs i ryb oraz desery. We wrześniu 2010 w całej sieci Da Grasso wprowadzono nowy dział tematyczny w karcie dań – „Smaki Da Grasso”. Będzie to stały element menu z różnymi motywami przewodnimi. Na początek spróbujemy przysmaków z kuchni meksykańskiej. „Podjęliśmy współpracę z WP.pl – jednym z największych i najpopularniejszych polskich portali internetowych. Nasi klienci to ludzie młodzi i aktywni w nowych mediach, dlatego też chcemy zaprezentować im naszą nową ofertę tam, gdzie zazwyczaj szukają informacji” – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso. W kreacji wykorzystano wzory etniczne kojarzące się z Meksykiem. Na głównym planie znajdują się jednak potrawy z nowego menu: tortilla, quesadilla oraz nachos. Kampania prowadzona będzie na całym portalu WP.pl w dniach 6-26 września w porach lunchowych oraz w weekendy. Więcej informacji na www.dagrasso.pl Da Grasso |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |