Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Contact Center - kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A.
Contact Center - kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A. Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.03.2014.


PGE Obrót S.A. uruchomiła 15 marca br. profesjonalne Contact Center. Bez względu na miejsce zamieszkania, każdy Klient, z każdego miejsca w kraju, może skontaktować się z PGE Obrót S.A., dzwoniąc pod jeden wspólny numer 422 222 222.

Odtąd Klienci nie muszą już osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy . Dzięki temu alternatywnemu kanałowi kontaktu Klienci zyskali możliwość telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności.

- Uruchomienie Contact Center to odpowiedź na sygnały i sugestie otrzymywane od Klientów i zapewnienie przez Spółkę  profesjonalnej, sprawnej i kompleksowej obsługi. Nowoczesne Contact Center, zapewniające łatwiejszy dostęp do informacji, jest jednym z wielu przykładów proklienckich działań naszej Spółki – mówi Wiktor Taszka, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Wdrożenie tego systemu potraktowano w Spółce jako projekt priorytetowy.

- Contact Center jest dostępne dla ok. 5 milionów odbiorców energii elektrycznej. Doradcy służą swoją pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1900 – informuje Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.


Z infolinii Contact Center i porad konsultantów PGE Obrót S.A. mogą także skorzystać Klienci z tzw. rynku krajowego, czyli z obszaru, na którym nie ma Biur Obsługi Klienta.


Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525





PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |