Ceramika Paradyż Polskim Herkulesem budownictwa |
13.02.2014. | |
W dniu 12 lutego br. w Warszawie odbyła się po raz kolejny gala Builder Awards, organizowana przez magazyn branżowy „Builder”. Podczas uroczystości Ceramikę Paradyż i Prezesa Zarządu Spółek Grupy Paradyż – Łukasza Kardasa, wyróżniono tytułem i srebrną statuetką Polskiego Herkulesa 2013. Rada Programowa oraz redakcja magazynu „Builder” doceniła Ceramikę Paradyż i Prezesa za dotychczasowe osiągnięcia i sukcesy rynkowe, profesjonalizm, aktywność oraz pozycję na rynku budowlanym. Ponadto powodem do przyznania nagrody Polskiego Herkulesa 2013 było także efektywne zarządzanie firmą i nieustanne poszerzanie jej potencjału, jak również udział w tworzeniu i kreowaniu na polskim rynku innowacyjnych, designerskich rozwiązań dla budownictwa i architektury. Nagroda stanie się nie tylko motywacją do utrzymania przez Grupę Paradyż pozycji lidera w rynku krajowym w branży ceramicznej, ale przede wszystkim da Spółce siłę i wytrwałość Herkulesa do zdobywania rynków europejskich – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. Tytuł i statuetka Polskiego Herkulesa Budownictwa przyznawane są firmom, organizacjom i ich szefom za szczególne osiągnięcia i ugruntowaną pozycję w branży budowlanej oraz osobom, które swoją dotychczasową działalnością wywarły znaczący wpływ na rozwój polskiego budownictwa. Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com . Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie. Ceramika Paradyż więcej informacji (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |