Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Branża handlowa wybiera Soplicę
Branża handlowa wybiera Soplicę Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.06.2010.
Soplica – jedna z najstarszych polskich wódek zwyciężyła w tegorocznym plebiscycie Przeboje FMCG.

Odbywający się od 6 lat plebiscyt branży handlowej „Przeboje FMCG” składa się z dwóch etapów. W pierwszym jury ocenia produkty według ściśle określonych kryteriów. W drugim – analitycy z firmy Nielsen wybierają spośród trójki finalistów produkt, który pozwolił detalistom zarobić najwięcej.

W tegorocznej edycji konkursu Soplica Szlachetna Polska okazała się bezkonkurencyjna w kategorii wódek czystych.

„Przebój FMCG to dla nas bardzo wartościowe wyróżnienie gdyż udowadnia ono, że Soplica to produkt niezastąpiony w sklepowej ofercie i wódka z dużym rynkowym potencjałem. Jej jakość i silna renoma pozwalają czerpać zyski nie tylko nam, ale również naszym klientom – sklepom detalicznym, dzięki czemu Soplica pokonała wszystkie pozostałe wódki czyste obecne na polskim rynku.” – mówi Karol Krekora, Brand Manager marki Soplica.

Nagrody wręczone zostały podczas uroczystej gali odbywającej się w Villi Foksal 17 czerwca b.r. Organizatorem konkursu jest magazyn „Życie Handlowe”.

Soplica to wódka o delikatnym smaku i zapachu, która od lat cieszy się rosnącą popularnością wśród konsumentów. Tworzona od 1891 roku z najwyższej klasy spirytusu produkowanego z wielkopolskiego zboża, łączy w sobie polskie tradycyjne wartości
i znakomity aromat, co sprawia, że jest jedną z najszybciej rosnących marek lokalnych na świecie. W portfolio marki znajdują się obecnie 4 smaki: wódka czysta Soplica Szlachetna Polska, Soplica Wiśniowa, Soplica Tradycyjna oraz Staropolska.

CEDC
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |