Biedronka w niestandardowy sposób wykorzystuje telewizję do promocji produktów |
20.06.2011. | |
Biedronka we współpracy z działem MEC Access, zajmującym się projektami niestandardowymi w ramach domu mediowego MEC, przygotowała cykl kulinarny „Kolekcjonerzy smaków” emitowany w programie „Pytanie na Śniadanie” na antenie TVP2. Pierwsza emisja miała miejsce 18 maja 2011. Tytułowymi Kolekcjonerami Smaków są bracia Jan i Jakub Kuroniowie.
Bracia opracowują przepisy i przygotowują potrawy z produktów dostępnych w Biedronce. Każdy odcinek ma produkt bohatera, czyli taki, który jest bazą przepisów w danym epizodzie. Na odcinek składają się 3 części. Pierwszą z nich jest felieton realizowany w sklepie Biedronka, gdzie oprócz zakupów autorzy opowiadają historie, ciekawostki, podają ważne informacje o kluczowym produkcie wykorzystywanym w odcinku. Kolejne części odbywają się na żywo w studiu „Pytania na Śniadanie”, gdzie z zakupionych produktów realizowane są wybrane przez autorów przepisy. Biedronkowe przepisy opracowane przez braci Kuroń dostępne są na stronie www.biedronka.pl oraz w sklepach w postaci tygodniowych inspiracji i folderów tematycznych. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Biedronka jako dostawcy szerokiego asortymentu świeżych produktów wysokiej jakości pochodzących w ponad 90 proc. od polskich producentów. Za koordynację działań odpowiada MEC Access. MEC Access |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |