Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Amica w Mediolanie
Amica w Mediolanie Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.04.2012.


Mediolan w świecie designu jest tym, czym Paryż w świecie mody. Światowym centrum, które jak magnes przyciąga do siebie wszystko, co się pojawia nawet w najdalszych zakątkach naszej planety. Mediolan nobilituje. Choć to miasto z barwną, burzliwą i bogatą przeszłością, wciąż decyduje o wielu aspektach naszej przyszłości. Amica polubiła tę atmosferę i czuje się tam jak w domu.


Wystawa „Must have from Poland”, która pojechała do Mediolanu, by promować nasze rodzime wzornictwo, po raz pierwszy została zaprezentowana podczas piątej edycji Łódź Design Festival w październiku 2011 roku. Od razu wywołała duże zainteresowanie wielu środowisk, a zwłaszcza profesjonalistów i przedstawicieli biznesu.

Spośród 150 nominowanych przedmiotów wybrane zostały wówczas 42 najciekawsze oraz najbardziej innowacyjne produkty polskiego designu. Specjalnie powołana dla potrzeb plebiscytu grupa ekspertów wyróżniła je tytułem „Must have”. O wyborze decydowały przede wszystkim funkcjonalność, ergonomia, jakość oraz estetyka produktu. Wśród laureatów znalazły się zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe rodzinne manufaktury. Wyróżniono produkty z dziedziny meblarstwa, oświetlenia, dekoracji wnętrz, zabawek i opakowań.

W doborowym gronie laureatów znalazły się piekarniki z linii Integra produkowane przez Amikę. To nie było pierwsze wyróżnienie dla tego sprzętu, ale pierwsze, które okazało się jednocześnie biletem do Włoch. Po raz drugi bowiem wystawa w nowej, odświeżonej odsłonie jest pokazywana odbiorcom kwietniowych targów w Mediolanie – największego i najbardziej prestiżowego wydarzenia w dziedzinie projektowania w Europie.

„Must have from Poland” była obecna na Ventura Lambrate, która stanowi oddzielną strefę, tak samo jak Salone Internazionale del Mobile czy Zona Tortona. Kuratorem i organizatorem Ventura Lambrate jest holenderska Organisation in Design zajmująca się międzynarodową promocją wzornictwa. Projekt ten współorganizowany jest tym razem przez Instytut Adama Mickiewicza zajmujący się m.in. promocją Polski w świecie.

Przedmioty prezentowane na wystawie „Must have from Poland” nie są unikalnymi projektami, jednostkowymi okazami, ale zostały wdrożone do seryjnej produkcji i znajdują się w stałej ofercie. Dotyczy to również piekarników do zabudowy Integra, które Amica wprowadziła na rynek. Ta nowa linia sprzętu została zainspirowana współczesnymi trendami w designie. Elementami, które ją wyróżniają, są eleganckie okucia, ergonomiczne uchwyty, chowane, podświetlane pokrętła oraz duży, animowany, multifunnkcyjny wyświetlacz. Całość wykonana jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej I-touch free w trzech wersjach kolorystycznych: inox, białej oraz czarnej ze szkła.

Prestiż, z jakiego przy okazji wystawy w Mediolanie korzysta Amica, dodaje linii Integra szlachetnego blasku. Teraz polskie kuchnie mogą się wzbogacić o sprzęt, który robi wrażenie nie tylko w kraju, ale w samym centrum świata designu.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |