Skip to content

Reklama

START arrow BIZNES I PRODUKTY arrow Amadeus wyróżniony za styl zarządzania i relacje z klientami
Amadeus wyróżniony za styl zarządzania i relacje z klientami Utwórz PDF Poleć znajomemu
13.10.2010.
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, został uznany za najbardziej podziwianego dostawcę technologii. Wyróżnienie przyznano w plebiscycie zorganizowanym przez amerykański serwis branżowy The Beat, specjalizujący się głównie w turystyce biznesowej.

W rankingu wzięło udział ok. 6 tys. osób z 250 firm na całym świecie. Firmę Amadeus zakwalifikowano do grona laureatów wyselekcjonowanych na podstawie 6 kategorii.

– Jak co roku organizacja plebiscytu z udziałem naszych czytelników sprawia nam dużo radości – mówi Jay Campbell, założyciel The Beat. – Szczególnie satysfakcjonujący jest fakt, że nagrody te są przyznawane na podstawie opinii kluczowej kadry kierowniczej i uczestników procesu zarządzania i dystrybucji podróżami – dodaje.

Pytanie zadane czytelnikom The Beat dotyczyło tego, którą firmę podziwiają i cenią najbardziej ze względu na jej politykę, styl zarządzania i relacje z klientami.

– Amadeus od dawna angażuje się jako partner w dostarczanie technologii dla branży turystycznej. Tytuł przyznany przez odbiorców The Beat, znawców swojej branży, jest doskonałym świadectwem uznania firmy Amadeus pod względem oferowania innowacji jako dostawcy IT dla tej branży – mówi Vic Pynn, wiceprezes odpowiedzialny za działania w obszarze IT Amadeus w biurach podróży i hotelach w Amerykach.

Użytkownicy The Beat to w głównej mierze organizatorzy bądź nabywcy usług związanych z podróżami i technologią turystyczną. Prawie połowę czytelników stanowią osoby odpowiedzialne za zarządzanie podróżami w korporacjach. Reszta odbiorców pochodzi z firm działających w zakresie finansów, technologii, mediów, linii lotniczych, konsultingu, a także spośród innych dostawców branży turystycznej.

– Jako, że Amadeus kontynuuje politykę zwiększania działalności na rynku Ameryki Północnej, naszym celem stało się uważne śledzenie potrzeb naszych klientów i dostarczanie im rozwiązań w innowacyjny sposób. Docenienie naszych starań przez odbiorców The Beat przyjmujemy jako ogromny zaszczyt i krok naprzód zwłaszcza, że The Beat cieszy się popularnością wśród szerokiej grupy odbiorców – dodaje Dwayne Ingram, wiceprezes ds. linii lotniczych i dystrybucji Amadeus w obu Amerykach.

Uroczyste przyznanie tytułu odbyło się podczas konferencji The Beat Live w Chicago pod koniec września br.

Sigma International

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |