5 nowych modułów dla branży HoReCa w ramach ogólnopolskiego projektu szkoleń "Idealny Biznes" |
14.10.2010. | |
Przedsiębiorcy z branży gastronomicznej zainteresowani poszerzaniem wiedzy będą mogli skorzystać z pięciu nowych bezpłatnych szkoleń oferowanych w prowadzonym przez MAKRO projekcie szkoleniowym „Idealny Biznes”. Z myślą o właścicielach i pracownikach mikro – i małych przedsiębiorstw z branży HoReCa we wrześniu wprowadzono szkolenie z zakresu "Pozyskiwania funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży gastronomicznej". Atutem nowego modułu jest skumulowanie bardzo rozległego obszaru wiedzy oraz niezwykle przystępna forma prowadzonych zajęć. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą teoretyczną i wyposażenie ich w praktyczne umiejętności, które pozwolą na samodzielne pozyskanie dotacji. Szkolenie prowadzi wybitny trener posiadający ogromne doświadczenie związane z zagadnieniami pozyskiwania funduszy unijnych. Dotychczas odbyło się jedno szkolenie z nowego tematu, jednak ilość zgłoszeń świadczy o dużym zainteresowaniu zagadnieniem dofinansowania. Ciekawą, nową propozycją jest także szkolenie „System HACCP dla gastronomii”, podczas którego uczestnicy poznają podstawowe definicje, zasady systemu oraz jego procedury, a także dowiedzą się jak skutecznie wdrożyć system i jak prowadzić niezbędną dokumentację. Ponadto, od 25 października br. oferta szkoleń dla branży gastronomicznej zostanie wzbogacona o trzy całkiem nowe, atrakcyjne tematy. Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorców przygotowano trzy nowe moduły szkoleń z zakresu nowoczesnych rozwiązań i technik kulinarnych:
Wszystkie szkolenia kulinarne będą odbywały się w warszawskim MAKRO Centrum Rozwoju Firm, natomiast szkolenia z pozostałych modułów zaplanowano w różnych regionach Polski. Ogólnopolski projekt szkoleniowy dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz ich pracowników IDEALNY BIZNES Minęło 9 miesięcy od uruchomienia projektu W styczniu br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło projekt szkoleniowy “Idealny Biznes” – ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych. W okresie od lipca do września przeprowadzono łącznie 38 szkoleń, w których wzięło udział w sumie 614 osób z całej Polski. Ogółem, od uruchomienia projektu przeszkolono ponad 2, 5 tysiąca osób podczas 162 szkoleń, w tym 1150 osób z sektora handlu detalicznego oraz 1456 osób z sektora HoReCa. Zainteresowanie szkoleniami nadal rośnie, a uczestnicy bardzo dobrze oceniają program oraz prowadzących, przyznając w ankietach oceny w granicach 4,3 – 5,0. Więcej informacji o najbliższych szkoleniach znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl . Na stronie dostępne są również wszelkie szczegółowe informacje na temat projektu oraz formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de . MAKRO Cash & Carry WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |